U kent 'm wast wel:
Al onze medewerkers zijn in gesprek....
Je hebt net een duur 0900 nummer gebeld (soms wel tot €0,45 cent per minuut).
Je mag in een menu je keuze kenbaar maken. Die keuzemakerij kan oplopen tot anderhalve minuut...
Je hebt verbinding en een vriendelijke stem meldt af en toe dat alle medewerkers nog steedsi in gesprek zijn
Je betaalt voor het wachten gewoon je Eurootjes!!!!
Hoeveel medewerkers zitten er eigenlijk... Één??? Misschien twee???
Ennuh hoeveel lijnen staan er dan in de wacht geldte verdienen??? 5,10,20???
Je zou gaan denken dat bedrijven expres die wachtrijen laten staan!!!
Eindelijk... verbinding.
Vraag gesteld...
Valt de vraag binnen de FAQ die de medewerker dan heb je geluk.
Valt de vraag niet binnen de FAQ van die medewerker dan kan je eigenlijk niets meer. Want: doorverbinden kunnen ze niet mogen ze niet of willen ze niet. En dan worden ze ook nog es chagrijnig
Wat heb je eraan...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Al onze medewerkers
Re: Al onze medewerkers
Je kan proberen alternatieven te zoeken voor 09 nummers, met normaal tel nr of gratis 0800 nummer, de volgende sites geven mogelijkheden hiervoor:
www.antwoordnummer.nl
www.uw-adres.nl
www.vraagalex.nl
www.antwoordnummer.nl
www.uw-adres.nl
www.vraagalex.nl
-
- Berichten: 129
- Lid geworden op: 20 jul 2006 13:51
Re: Al onze medewerkers
U weet duidelijk niet hoe het werkt. Bij elk bedrijf werkt het anders en callcentermedewerkers kunnen vaak maar naar bepaalde afdelingen doorverbinden ja. Dan kunt u wel blijven eisen dat u iets wilt maar wat niet gaat gaat niet.
Re: Al onze medewerkers
Hoezo niet? Ik bel nooit 09 nummers.U weet duidelijk niet hoe het werkt
Soms met je wel meerdere keren bellen naar gewoon of gratis nummer, tot ze het beu worden, maar de aanhouder wint.