| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Apple Iphone Niet Updaten :O
Apple Iphone Niet Updaten :O
Hey
vanlaatst keek ik op marktplaats voor een nieuwe telefoon, ik zag een mooie iphone 3gs en die kocht ik,
alles zag er helemaal goed uit ik kon er alles nog mee,
Toen ik thuis kwam zag ik dat hij gejailbreakt was ( alle aps die normaal geld kosten illegaal downloaden)
Ik dacht dat wil ik niet, dus ik downloade itunes op mijn computer en plugde mijn iphone in, ik zag dat ik mijn iphone kon updaten naar Versie 6.1.3, ik dacht dat is mooi dan kan ik ook meteen die jailbreak er af gooien, toen ik hem helemaal had gereset en de versie opnieuw had geinstaleerd kwam zag ik staan boven in No Service dus ik kon mijn iphone ook niet activeren :O hij las mijn simkaart niet meer,,, ik heb dus nix meer aan me iphone toen ik het googlede kwam ik er achter dat apple zo mooi was geweest dat als je je iphone had gejailbreakt en je hem update naar die versie dat dat op je iphone komt :O
wat moet ik doen :S
vanlaatst keek ik op marktplaats voor een nieuwe telefoon, ik zag een mooie iphone 3gs en die kocht ik,
Toen ik thuis kwam zag ik dat hij gejailbreakt was ( alle aps die normaal geld kosten illegaal downloaden)
Ik dacht dat wil ik niet, dus ik downloade itunes op mijn computer en plugde mijn iphone in, ik zag dat ik mijn iphone kon updaten naar Versie 6.1.3, ik dacht dat is mooi dan kan ik ook meteen die jailbreak er af gooien, toen ik hem helemaal had gereset en de versie opnieuw had geinstaleerd kwam zag ik staan boven in No Service dus ik kon mijn iphone ook niet activeren :O hij las mijn simkaart niet meer,,, ik heb dus nix meer aan me iphone toen ik het googlede kwam ik er achter dat apple zo mooi was geweest dat als je je iphone had gejailbreakt en je hem update naar die versie dat dat op je iphone komt :O
Re: Apple Iphone Niet Updaten :O
Kan die iphone ook een gesimlockte versie zijn geweest, wat je door het updaten weer aan hebt gezet? En een gejailbreakte iPhone kopen is je eigen verantwoordelijkheid, dus daarvoor zal je bij de koper moeten zijn.tunesound schreef:Hey
maar euh..als je ziet dat hij gejailbreakt is, dan kom je bij Google ook uit op een melding waarin staat dat je maar beter niet moet gaan updaten. Doe je dat toch, tja..verder Googelen maar dan...Overigens kun je em nog zeker wel gebruiken. Stond in hetzelfde artikel.
Tegenwoordig kom je met PP25 ook al een aardig eind zonder te jailbreaken.( alle aps die normaal geld kosten illegaal downloaden)
Overigens een goede vraag op dit forum. Wij doen namelijk niet aan technische support voor onrijpe/rotte appelstunesound schreef:wat moet ik doen :S
Technisch support ??? via een forum met verwijzingen naar links zonder proefondervindelijke toepassing???devious schreef:Overigens een goede vraag op dit forum. Wij doen namelijk niet aan technische support voor onrijpe/rotte appelstunesound schreef:wat moet ik doen :S
Niet liegen Har06, ik schrijf zelfs mijn eigen roms en die werken nog steeds op tablets en telefoons. Jij verwacht dat je op een knopje kunt klikken en dat dan alles funktioneert zoals jij dat zou willen. There's a little more work to it. Bovendien geef je in een andere thread al toe dat je helemaal niks hebt gedaan zoals ik je vroeg. Dus hou gewoon op met dat rare vingertje.Har06 schreef:...via een forum met verwijzingen naar links zonder proefondervindelijke toepassing???
D jij gaat aan het simpele item voorbij, dat niet elke persoon een gelijkwaardige techneut is, succes verderdevious schreef:Niet liegen Har06, ik schrijf zelfs mijn eigen roms en die werken nog steeds op tablets en telefoons. Jij verwacht dat je op een knopje kunt klikken en dat dan alles funktioneert zoals jij dat zou willen. There's a little more work to it. Bovendien geef je in een andere thread al toe dat je helemaal niks hebt gedaan zoals ik je vroeg. Dus hou gewoon op met dat rare vingertje.Har06 schreef:...via een forum met verwijzingen naar links zonder proefondervindelijke toepassing???
"If you can't stand the heat stay out of the kitchen".D jij gaat aan het simpele item voorbij, dat niet elke persoon een gelijkwaardige techneut is, succes verder
Als je er geen verstand van hebt moet je er ook afblijven en het hier niet vragen.
In dat geval verre blijven van een jailbroken apparaat dan kun je er gewoon mee terug naar de winkelier ing geval van problemen.
Inderdaad, overigens stook ik geen vuurtje in m,n keuken,bprosman schreef:"If you can't stand the heat stay out of the kitchen".D jij gaat aan het simpele item voorbij, dat niet elke persoon een gelijkwaardige techneut is, succes verder
Als je er geen verstand van hebt moet je er ook afblijven en het hier niet vragen.
In dat geval verre blijven van een jailbroken apparaat dan kun je er gewoon mee terug naar de winkelier ing geval van problemen.
Adviezen van techneuten onderling kunnen misschien per pm afgehandeld worden, de gemiddelde gebruiker heeft er geen last van en wordt niet op een sloop gedachte gebracht
Dat ligt toch aan jezelf op welke gedachte je gebracht wordt?Har06 schreef:Inderdaad, overigens stook ik geen vuurtje in m,n keuken,bprosman schreef:"If you can't stand the heat stay out of the kitchen".D jij gaat aan het simpele item voorbij, dat niet elke persoon een gelijkwaardige techneut is, succes verder
Adviezen van techneuten onderling kunnen misschien per pm afgehandeld worden, de gemiddelde gebruiker heeft er geen last van en wordt niet op een sloop gedachte gebracht
Is het de bedoeling dat jouw (bijv. reis) (adviezen)/berichten per pb gestuurd worden zodat de gemiddelde gebruiker er geen last van heeft?
@Har,
Je kunt ook alleen de "draadjes" lezen waar je wel affiniteit mee hebt en/of begrijpt.
Je kunt ook alleen de "draadjes" lezen waar je wel affiniteit mee hebt en/of begrijpt.
dat is een goede:).bprosman schreef:@Har,
mijn reistips beperken zich tot de landen waar ik ervaring mee heb,ik adviseer geen mensen om naar een bepaald hotel streek land vliegmij etc te gaan/gebruik te maken.
Ik ook , maar sommige mensen reizen nu eenmaal wat vaker en verder
.