LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] @home klacht niet behandeld

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
relratje

@home klacht niet behandeld

Ongelezen bericht door relratje »

Ik heb al vanaf 2005 een probleem met @home. Ik krijg niet automatisch een IP adres toegewezen en heb het op handmatig staan. Ook de telefonie loopt niet vlekkeloos.. er zit steeds een rare echo op en als men mij belt dan gaat er bij mij niets over of ze krijgen in gesprekstoon terwijl ik niet aan het bellen ben!!!
Over het eerste (IPadres) heb ik regelmatig een brief gekregen dt het op automatisch gezet moest worden, uiteindelijk hebben ze het zo gelaten... verder werd er niets mee gedaan!!!

Nu zijn ze dan over naar Ziggo.... het eerste wat er gebeurd... ik krijg een mail dat ik ,jawel, mijn ip adres op automatisch moet zetten... ik weer gemaild en uitgelegd hoe of wat en dat er maar niets aan mijn klacht hierover en de telefonie gedaan wordt.. wat krijg ik terug..
voor klachten moet u contact opnemen met @home...\\

Hebben er meer mensen last van dat de klachten niet opgelost worden en nu dus van de een naar de ander gestuurd worden?
Vraag me af hoe dat nu verder loopt als zowel @home als Ziggo geen gehoor geeft... misschien eens bij Radar zelf neerleggen... alleen weet ik niet hoe dat werkt!!!

Webcontact01

Re: @home klacht niet behandeld

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

@ relratje

Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen. Als u een e-mail zendt met uw klantgegevens en een begeleidend schrijven naar [email protected], met als onderwerpregel "Webcare", nemen wij uw klacht in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam

Gesloten