In augustus heb ik bij de Primafoon een contract afgesloten voor Digitenne. Tot nu toe had ik radio en televisie via de kabel van @Home, echter die kosten liepen me de spuigaten uit en Digitenne dat scheelt een stuk qua kosten en wat televisie betreft keek ik altijd al selectief, dus daar had ik de kabel niet voor nodig. Bij alle papieren zat ook een opzeggingskaartje voor de respectieve kabelaars: UPC, Multikabel en CASEMA. En nu komt de crux: UPC en Multikabel heb ik nooit zaken meegedaan, dus die vielen meteen af, voor Oost-Nederland zou ik Casema of Multikabel moeten gebruiken. Casema kende ik nog uit het verleden dat ik in het westen woonde, maar een optie @Home zat er dus niet bij. Echter ik moest het opzeggingskaartje opsturen en deed dit vervolgens naar Casema, dit echter zonder er een kopie van te maken en ik vermoed dat me dat nu gaat opbreken. Want lang voor het 3e kwartaal was afgelopen heb ik dat kaartje ingestuurd en voor mij was daar de kous mee af. Echter op 6 oktober kreeg ik vrolijk een nota van @Home voor het vierde kwartaal en direct op 8 october heb ik contact opgenomen en gesproken met de heer Huisman. De situatie uitgelegd en vervolgens was hij wel begripvol dat ik van de kabel afwilde, ik had het echter gestuurd naar Casema en dat was toch een andere kabelmaatschappij. Vervolgens kreeg ik binnen 1½ week een aanmaning, ik heb een brief gedateerd 10 november nog in mijn computer staan gericht aan de contactpersoon van AT HOme, echter nooit verzonden; immers ik had naast schriftelijk richting Casema ook mondeling naar At Home (dhr. Huisman) opgezegd en ook een mondelinge opzegging is een opzegging. Inmiddels een nota voor het nieuwe kwartaal ontvangen en vandaag een brief dat ze alles uit handen gaan geven aan een gerechtsdeurwaarder. Als ik zondag hoor dat Multikabel, At Home en Casema in een holding willen bieden op de rechten van de eredivisie, dan maken ze mij niet wijs dat ze mijn opzeggingskaartje niet even door kunnen sturen. Ik hoef de BV Eredivisie niet te sponsoren, lijkt me.
John
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AtHome
Re: AtHome
Vervelend voor je. Maar je kunt van Casema toch niet verwachten dat je jouw post gaan afhandelen enkel en alleen om dat ze zo nu en dan eens incidenteel samenwerken met @home?
Ik begrijp overigens ook niet helemaal waarom je geen opzegging naar @home hebt gestuurd. Je gaf zelf toch aan dat je klant was bij @home en niet bij Casema?
In elk geval succes ermee.
Ik begrijp overigens ook niet helemaal waarom je geen opzegging naar @home hebt gestuurd. Je gaf zelf toch aan dat je klant was bij @home en niet bij Casema?
In elk geval succes ermee.