Op 22 maart kocht ik een Asuslaptop ad €549 bij BCC Barendrecht. In de eerste week al problemen. Volgens de verkoper was het waarschijnlijk verholpen als alle windowsdownloads (102) waren binnengehaald. In mei weg voor 1e reparatie, duur 4 weken. In augustus weg voor 2e reparatie, duur 5 weken. Opgehaald op 6 oktober, 5 minuten aan, doet niets meer. Dinsdagochtend terug, wil dat ze de laptop omruilen of mijn geld terug. Kan niet moet voor de 3e keer opgestuurd worden. Staat vervolgens 1 week op reparatiestatus 1, verzendklaar maken. Gemaild dat ik dat belachelijk vind, maar bcc heeft het recht tot reparatie en dat ik enig geduld moet hebben. Ik heb dat ding 6 maanden waarvan ik hem 10 weken niet heb kunnen gebruiken. Inmiddels 11 weken want hij staat nu 1 week onderweg naar de reparateur. Op mijn mail waarom ik van hen geen leenlaptop kan krijgen, hoor ik niets.
Heb nu een aangetekende brief geschreven waarin ik eis dat de laptop 28 oktober a.s. gerepareerd is en als dit niet zo is ik de koopovereenkomst wil ontbinden en mijn geld terug wil. Nog geen antwoord. Ook per mail gestuurd en wel antwoord dat bcc het recht heeft van 4x onderzoek dat een reparatie van gemiddeld 28 dagen duurt en wanneer het klaar is ik dit van de winkel zal horen.
Maar weer gemaild dat ze dit recht misschien hebben, maar dat dit het niet klantvriendelijk maakt. Maar weer om een leenlaptop gevraagd om de overlast tot een minimum te beperken. Hier moet ik nog antwoord op krijgen.
BCC high service low prices, maken ze dus niet waar.
Ik weet het even niet meer. Suggestie?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BCC high services -not
Re: BCC high services -not
Volgens mij is BCC aangesloten bij thuiswinkel waarborg en dient BCC zich dus te houden aan bijbehorende gedragsregels: (of geldt dat niet als je in de winkel koopt....?)
https://www.thuiswinkel.org/bedrijven/l ... l-waarborg
Daar is o.a. sprake van oplossingstermijn van klachten van 14 dagen, en dus niet 4 keer 28 dagen.
Je koopt geen laptop om 4 maanden zonder te zitten!
Tevens is sprake van geschillencommissie, mogelijk draaien ze al bij als je aangeeft dat je dit probleem daar wilt toetsen....
https://www.thuiswinkel.org/bedrijven/l ... l-waarborg
Daar is o.a. sprake van oplossingstermijn van klachten van 14 dagen, en dus niet 4 keer 28 dagen.
Je koopt geen laptop om 4 maanden zonder te zitten!
Tevens is sprake van geschillencommissie, mogelijk draaien ze al bij als je aangeeft dat je dit probleem daar wilt toetsen....
Re: BCC high services -not
Het is een beroerde zaak en beneden alle peil van BCC. Kun je niet een baas bellen ergens daar?