LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belpiraat

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Nemira

Belpiraat

Ongelezen bericht door Nemira »

Voor het bellen naar het buitenland gebruik ik al jaren de "Belpiraat".
Voor de derde keer kreeg ik nu een enorme hoge rekening, heb de specifikaties uitgeprint, alles uitgezocht en ben achtergekomen dat de Belpiraat een grote leugenaar is.
Ipv op de site gemelde tarief 2 cent per minuut voor het bellen naar VS werd 12 cent in de rekening gebracht.
Voor het bellen naar een vaste nummers via 0900 1414 geen 4 cent per maar 15 cent per minuut.

Er is geen enkele manier om een klacht formulier in te vullen of hun kunnen bereiken.
Heeft iemand een suggestie?

GJvdZ

Re: Belpiraat

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Goh, dat verwacht je toch niet van een bedrijf dat er kennelijk trots op is dat ze piraten zijn....

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Wat zegt de tariefmelding?

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ze melden als je naar een andere 0900 nummer moet en daar geld ander tarief voor.

Daarom is mijn 2 cent per minuut niet meer en nu 5 cent, en ook een andere 0900 en als je zomaar belde, ze moeten toch ook verdienen en online zie je de prijs van al hun 0900 nummers.

Ze waren goedkoop en nu gebruik ik deze 09000 aanbieders maar zelden.

prem

Ongelezen bericht door prem »

Wij gebruiken dagelijks RINGCREDIBLE. Van deze kant via WiFi maar de andere hoeft dat niet te hebben.
Spotgoedkoop.

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

Wat een naam....
Maar ik denk dat in het algemeen piraten niet zo van klachten houden.
Als je met zulk soort bedrijfjes in zee gaat, moet je naar mijn mening niet klagen als er eens wat fout gaat.....

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Brahms schreef:Wat een naam....
Maar ik denk dat in het algemeen piraten niet zo van klachten houden.
Als je met zulk soort bedrijfjes in zee gaat, moet je naar mijn mening niet klagen als er eens wat fout gaat.....
Wat een onzin weer. Alleen kijken naar de naam. Dus internetprovider IS blaast je internet op :lol: ?

Houd toch eens op met die onzin en het devies de klant zit altijd fout. Een bedrijf biedt een dienst aan voor 2 cpm en rekent 14 cpm. DAT is gewoon hier de kwestie en (even uitgaande van het feit dat TS zijn gegevens kloppen) gewoon misleiding van de bovenste plank. Dit riekt zelfs naar oneerlijke handelspraktijken.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Via wie bel je als je geen 0900 service gebruikte?

De 0900 1414 kun je alle mobieltjes in NL voor 4 cent bellen maar als je eigen aanbieder een extra toeslag voor 0900 service nummers rekende van 10 cent kom je ook op 14 cent.

Dus is deze Belpiraat wel fout of je eigen telecom aanbieder?

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Nemira schreef:Voor het bellen naar het buitenland gebruik ik al jaren de "Belpiraat".
Voor de derde keer kreeg ik nu een enorme hoge rekening, heb de specifikaties uitgeprint, alles uitgezocht en ben achtergekomen dat de Belpiraat een grote leugenaar is.
Ipv op de site gemelde tarief 2 cent per minuut voor het bellen naar VS werd 12 cent in de rekening gebracht.
Voor het bellen naar een vaste nummers via 0900 1414 geen 4 cent per maar 15 cent per minuut.

Er is geen enkele manier om een klacht formulier in te vullen of hun kunnen bereiken.
Heeft iemand een suggestie?

Belangrijk is HOE jij belt naar VS. Bel jij via de ouderwetse koperen KPN lijn of via bv je internetaansluiting ? Via je internet aansluiting komen de beltarieven voor het bellen met 09xx nummers er boven op.

Beter is dan om te kijken naar een extra of uitgebreider belpakket in je internet abo.

http://www.belpiraat.nl/faq.php#0

Hier staat:
Hoe betaal ik voor jullie diensten?

Je krijgt van ons GEEN rekening. Je betaalt nl. via je normale telefoonrekening van de KPN. De kosten voor het gebruik van onze toegangsnummers vind je terug onder het kopje 090x-Servicenummers.

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

Nemira schreef:Er is geen enkele manier om een klacht formulier in te vullen of hun kunnen bereiken.
Geen onzin Olaf79.
Dit soort bedrijfjes houden niet van klachten, dat is mijn mening, en die herhaal ik nogmaals. Bedrijfjes zonder enige vorm van een klantenservice of mogelijkheid om te klagen, zoals TS wil doen, daar ga ik niet mee in zee. Dan maar wat meer betalen bij een normale provider.
Daar is het vaak al moeilijk genoeg om bij een (eventuele) geschil je gelijk te halen.....

Dat ik de naam belpiraat niet lekker vind klinken, ook dat is mijn persoonlijke mening. Met andere woorden, het klinkt niet echt professioneel.

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Brahms schreef:
Nemira schreef:Er is geen enkele manier om een klacht formulier in te vullen of hun kunnen bereiken.
Geen onzin Olaf79.
Dit soort bedrijfjes houden niet van klachten, dat is mijn mening, en die herhaal ik nogmaals. Bedrijfjes zonder enige vorm van een klantenservice of mogelijkheid om te klagen, zoals TS wil doen, daar ga ik niet mee in zee. Dan maar wat meer betalen bij een normale provider.
Daar is het vaak al moeilijk genoeg om bij een (eventuele) geschil je gelijk te halen.....

Dat ik de naam belpiraat niet lekker vind klinken, ook dat is mijn persoonlijke mening. Met andere woorden, het klinkt niet echt professioneel.

MWah, dan loop jij behoorlijk wat kortingen mis :mrgreen: Ook ik heb in verleden veel gebruik gemaakt van belpiraat, belgigant, belnogwatmeerteverzinnenis en deze werkten ALLEEN via de ouderwetse koperen lijn. De naam zal mij verder een wortel wezen, werkte destijds prima !

Simyo doet bv precies hetzelfde, kan ook alleen maar via een webform bericht worden.

Voor jou een stukje uit de FAQ:
Ik wil jullie graag persoonlijk spreken.

Om efficient en vooral goedkoop te werken, hebben we bewust gekozen om niet telefonisch bereikbaar te zijn. Je kunt onze klantenservice bereiken via deze formulieren. Als je je gegevens zo zorgvuldig mogelijk invult, zal (wanneer nodig) één van onze medewerkers zo snel mogelijk kontakt met je opnemen.

TS laat zich niet meer zien om te bevestigen of ontkrachtigen dat deze via het internet abo heeft gebeld naar US.

Gesloten