kan bellen maar ze blijven maar incasseren eerst wanadoo nu inmiddels orange
veschillende bedragen dan 5.95 dan weer 8.95 enz. enz.
als je belt ook nog 0900 nr. uren aan de lijn moet weer ander nr bellen
half uur verder ennnnn wat denk je volgende maand weer incasso
kost handen vol geld alleen al aan bel kosten
Wie heeft dit ook al meegemaakt????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] betaal nog steeds voor internet orange naar jaar opzegging
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 18 dec 2007 19:01
Re: betaal nog steeds voor internet orange naar jaar opzegging
U had jaarcontract maar dit ook zelf opgezegd?
Als u niet heeft opgezegd en ervanuit ging dat dit jaarcontract zelf zou stoppen, zou ik de algemene. voorw. raadplegen, misschien wordt dit dan stilzwijgend verlengd???
zit u er daarom nog aan vast.
Als u dit wel opgezegd heeft u daar ook ooit een bevestiging gehad..
zo niet, dan is opzegging mogelijk nooit aangkomen en loopt het contract mogelijk nog door terwijl u denkt dat het opgezegd is.
Als het daadwerkelijk juist is opgezegd dan zwets ik maar wat
Als u niet heeft opgezegd en ervanuit ging dat dit jaarcontract zelf zou stoppen, zou ik de algemene. voorw. raadplegen, misschien wordt dit dan stilzwijgend verlengd???
zit u er daarom nog aan vast.
Als u dit wel opgezegd heeft u daar ook ooit een bevestiging gehad..
zo niet, dan is opzegging mogelijk nooit aangkomen en loopt het contract mogelijk nog door terwijl u denkt dat het opgezegd is.
Als het daadwerkelijk juist is opgezegd dan zwets ik maar wat
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 18 dec 2007 19:01
Re: betaal nog steeds voor internet orange naar jaar opzegging
WAS WEL OPGEZEGD WE ZIJN n.M VERHUISD EN IN DIE REGIO HAD WANADOO GEEN VERSPREIDING
zE HEBBEN HET ZELF OPGEZEGD
zE HEBBEN HET ZELF OPGEZEGD
Re: betaal nog steeds voor internet orange naar jaar opzegging
Als je bewijs van opzegging hebt ( een schriftelijke bevestiging van de provider dat per x datum is opgezegd) en ze blijven na de opzegdatum nog steeds automatisch afschrijven, kun je het afgeschreven bedrag laten storneren (dus terugstorten naar je rekening) maar je kunt ook een blokkade aanvragen. Je blokkeert dan het rekeningnummer van je provider zodat zij geen automatische incasso meer kunnen uitvoeren.
Indien je voor een van beide opties kiest, moet je wel absoluut zeker weten dat jij gelijk hebt en niet de provider.
Succes ermee.
Indien je voor een van beide opties kiest, moet je wel absoluut zeker weten dat jij gelijk hebt en niet de provider.
Succes ermee.