Op 12 augustus spreek ik op verzoek van mijn moeder met de hr. Ahmaldi van K.P.N. Na een 3 maanden durend gevecht met Radar tegen Pretium heeft mijn 77 jarige moeder alleen nog vertrouwen in K.P.N. Met de hr. Ahmaldi maakt ik de afspraak dat mijn moeder een InternetPlusBellen en Interactieve TV abonnement zal nemen.
Het pakket,de monteur en installatie zouden gratis zijn ze moest alleen € 8,95 verzendkosten betalen. Ik heb dit ( na mijn ervaring met Pretium) wel 3x nagevraagd. U kunt dit op het bandje van het gesprek naluisteren. Er zouden verder geen andere kosten bijkomen behalve de € 8,95 verzendkosten.
Op 31 oktober heb ik een huilende moeder aan de telefoon. Er is 14 oktober een bedrag van €9,33 en 15 oktober een bedrag van €257,96 afgeschreven. Ze snapt er niets van.
Ik ga bellen met de factuur afdeling. Krijg Saffa aan de telefoon die mij weet te vertellen dat de factuur naar g.wiggers is gestuurd en zij er verder niets aan kan doen. Met mijn vraag of ze de factuur nog een keer naar mijn moeders e-mailadres kan sturen. Krijg ik een negatief antwoord. Ze kan mij wel sturen naar de klachtenlijn. Daar krijg ik Sellie Stams aan de lijn zij maakt een klacht aan. Na het veranderen van het e-mailadres kom ik er achter dat de factuur naar [email protected] is gestuurd. Dit adres ken ik niet. Ik mail zelf maar naar deze persoon en krijg door dat dit e-mailadres niet bestaat. Dit moet K.P.N. toch ook weten, ze krijgen het mailtje toch ook terug? Ik heb die zaterdag van 10.00 uur tot 12.30 uur aan de telefoon gehangen á €0,10 per minuut. Dit heeft mijn moeder dus ook het nodige al gekost.
We gaan verder met het verhaal want jammer genoeg is het nog steeds niet opgelost.
Op 2 november belt de hr. Stams mij, na aanleiding van de klacht die is aangemaakt.
Ik zit midden in een lezing en kan hem niet lang te woord staan. Ik spreek af dat ik woensdagmiddag terug bel. Wel kon hij mij al vertellen, dat er teveel van mijn moeders rekening was afgeschreven.
Op woensdag 4 november krijg ik Coen van de afdeling factuur aan de lijn. Hij weet mij te vertellen dat hij niet meer dan €50,- van de rekening af mag trekken en ik maar een brief moet sturen. Ook al heb ik zwart op wit staan dat de enige kosten die er eenmalig bijkomen de verzendkosten zijn.
Nu bijna 2 maanden verder wordt een diep bedroefde moeder die al het vertrouwen in K.P.N. heeft verloren gebeld op dinsdag 24 nov. met de mededeling dat alles klopt ze geen brief of e-mail meer krijgt en de zaak zo is afgehandeld! .
Kan dit zo maar springt KPN zo met zijn klanten om?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] betaling KPN
Re: betaling KPN
KPN is een meester in het 'toevallig' over het hoofd zien van aanvragen en wijzigingen die hen niets opleveren. Zo heb ik meerdere malen een lagere abonnementsvorm aangevraagd via hun website EN via de telefoon, maar ze negeren het gewoon. Je kan toch niet opzeggen zolang je abonnement nog loopt. Zo heb ik dus 10 maanden €20 teveel betaald voor een abonnement dat sowieso al veel te duur was.
Toen ik na 5 of 6 jaar bij KPN wilde overstappen op Ziggo onder de nieuwe telecomregeling lieten ze dit ook niet toe. Ze konden me wel een lager abonnement aanbieden na vier boze telefoontjes, maar dan zou ik dus weer een jaar er aan vastzitten omdat dat als nieuw abonnement gold. Ik ben blij als ik in februari eindelijk van KPN af ben. Al jaren vaste klant en nog naaien ze je op alle mogelijke manieren.
Ik hoop van harte dat je je gelijk kan halen. KPN moet niet denken dat ze overal mee weg kunnen komen.
Toen ik na 5 of 6 jaar bij KPN wilde overstappen op Ziggo onder de nieuwe telecomregeling lieten ze dit ook niet toe. Ze konden me wel een lager abonnement aanbieden na vier boze telefoontjes, maar dan zou ik dus weer een jaar er aan vastzitten omdat dat als nieuw abonnement gold. Ik ben blij als ik in februari eindelijk van KPN af ben. Al jaren vaste klant en nog naaien ze je op alle mogelijke manieren.
Ik hoop van harte dat je je gelijk kan halen. KPN moet niet denken dat ze overal mee weg kunnen komen.