LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bezoek monteur ziggo en klantenservice
bezoek monteur ziggo en klantenservice
We hebben momenteel een slechte kabelverbinding met digitale televisie van Ziggo. Er verschijnen balken en blokjes in beeld. De oorzaak ligt niet bij de bekabeling dus moet er een monteur komen. Je moet dan van 12.00 tot 18.00 uur non stop aanwezig zijn in je huis. Ook als je vijf minuten niet aanwezig bent (om bijvoorbeeld je kleine kinderen op te halen van school) krijg je een rekening. Toen in belde met de klantenservice om te vragen of de monteur contact op kan nemen om te zeggen wanneer hij onderweg is werd ik uitgefoeterd. Die mogelijkheid bestaat niet. Ik werd nog gewezen op het feit dat ik zeker een rekening zou krijgen bij geen thuis. Toen ik terugbelde om de afspraak dan maar te annuleren omdat ik onmogelijk 6 uur achter elkaar thuis kan zijn, werd er door de persoon opgegooid. Uiteindelijk (dit was de vierde keer dat ik moest bellen, de eerste keer werd na 3 minuten het menu afgeluisterd te hebben, de verbinding om geen reden verbroken) werd ik nog aardig geholpen door iemand die zich kon inleven in die situatie en mocht ik mijn afspraak annuleren en verzetten. Volgende keer moet ik van 8.00 tot 13.00 uur aanwezig zijn.
Re: bezoek monteur ziggo en klantenservice
En je weet zeker dat het niet aan de kabels in huis ligt????
MAar kijk je digitaal, zo ja haal je kast er eens tussen uit en kijk analoog dan moet het goed zijn.
MAar kijk je digitaal, zo ja haal je kast er eens tussen uit en kijk analoog dan moet het goed zijn.