LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bij contact klantenservice meedoen aan enquete

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Handkracht

Bij contact klantenservice meedoen aan enquete

Ongelezen bericht door Handkracht »

Mag ik een voorstel doen aan bedrijven waar de klant de klantenservice belt voor een vraag/verzoek/klacht...

'U kunt nu aangeven of u strakjes wilt meedoen aan een telefonische enquete over uw tevredenheid van onze klantenservice'.

Jahoor... daar wil ik als klant best aan meedoen. Uit mijn hoofd gebeurt mij dit wel eens bij bijvoorbeeld UPC, Eneco, Tele2. Maar beste bedrijven... als ik een duur nummer bel, wil ik zo snel mogelijk ophangen na contact met de klantenservice.
Wil je mijn mening prima... bel me dan terug. Geen probleem.
Een klant zal niet zomaar aan de lijn (duur betaald) langer blijven hangen, omdat het bedrijf onderzoek wil doen. Het mes snijdt aan twee kanten, zou ik zeggen.

Kortom... de gegevens van de enquete lijken mij alleen de mensen die bereid zijn hun mening voor hun eigen geld te delen. Lijkt me een slecht en scheef beeld geven.

Dank voor uw aandacht :)

Andre

Arie_O

Re: Bij contact klantenservice meedoen aan enquete

Ongelezen bericht door Arie_O »

En wat, als je 5 minuten door een menu structuur moet worstelen, voor de desbetreffende afdeling, en daarna nog eens 15 minuten in de wacht wordt gezet?

gr. Arie :mrgreen: :mrgreen:

Gesloten