LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Burgernet
-
Burgernet
Hoi, ik heb een telefoon voor mijn werk. Nu blijkt dit nummer van iemand te zijn geweest die burgernet gebruikte. Dit is heel vervelend want dit wil ik niet op mijn werktelefoon
Nu kan ik dit niet d.m.v. een tegen sms uitzetten dat MOET via een account.
A. Ik heb geen account voor burgernet
En B. Ik word met regelmaat dood ge smst en gebeld midden in de nacht word er dol van.
Ik wil van iets af waar ik me nooit voor aangemeld heb.
Hoe kom ik er vanaf?
En B. Ik word met regelmaat dood ge smst en gebeld midden in de nacht word er dol van.
Hoe kom ik er vanaf?
Re: Burgernet
Je kan er om vragen bij je gemeente? Burgernet werkt ism de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG), dus je deelnemende gemeente zou mogelijk iets voor je kunnen betekenen als het contactformulier op burgernet.nl niks oplevert.liveandlearn schreef:Hoi, ik heb een telefoon voor mijn werk. Nu blijkt dit nummer van iemand te zijn geweest die burgernet gebruikte. Dit is heel vervelend want dit wil ik niet op mijn werktelefoon
Hoe kom ik er vanaf?
-
Je functie werkt niet
-
Maakt het uit welke gemeente,sjohie schreef:Je kan er om vragen bij je gemeente? Burgernet werkt ism de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG), dus je deelnemende gemeente zou mogelijk iets voor je kunnen betekenen als het contactformulier op burgernet.nl niks oplevert.liveandlearn schreef:Hoi, ik heb een telefoon voor mijn werk. Nu blijkt dit nummer van iemand te zijn geweest die burgernet gebruikte. Dit is heel vervelend want dit wil ik niet op mijn werktelefoon
Hoe kom ik er vanaf?
Ik krijg voornamelijk berichten van gemeentes in friesland en groningen (ik woon in brabant)
Sorry, had ik niet getest.liveandlearn schreef:
Je functie werkt niet
Ook dit bericht gelezen?
Geen optie voor jouw?
Je hebt geen inloggegevens, dan moet je het schriftelijk doen, bij de gemeente waar je die meldingen van krijgt.
Wouter M. schreef:Jammer te lezen dat Burgernet bij u zo slecht werkt. Misschien kunt u ze hierover mailen?
Over u vraag mbt het afmelden. Dit staat gewoon in de veelgestelde vragen op hun site:
U kunt dus met uw account op burgernet.nl inloggen en u vervolgens hier afmelden.Kan ik mijn deelname aan Burgernet ook weer beeindigen?
Natuurlijk, dit kan via de website http://www.burgernet.nl. Bij uw aanmelding ontvangt u een gebruikersnaam en wachtwoord, waarmee u uw gegevens via de website zelf kunt wijzigen. Hier kunt u ook een afmelding sturen. Ook kunt u een schriftelijk bericht sturen naar de relatiebeheerder van uw gemeente. De contactgegevens vindt u eveneens op de website.
-
- Contacteer:
liveandlearn schreef:Hoi, ik heb een telefoon voor mijn werk. Nu blijkt dit nummer van iemand te zijn geweest die burgernet gebruikte. Dit is heel vervelend want dit wil ik niet op mijn werktelefoon
Hoe kom ik er vanaf?
Herstellen naar fabrieksinstellingen reeds geprobeerd ?
Als niet werkt kan er nog contact worden gezocht met de vorige eigenaar welke wellicht het account kan deactiveren / verwijderen ?
Bij de provider een ander nummer vragen. Wordt voor zover als ik weet kosteloos gedaan. Wij hebben dit 1 keer gehad met het nummer van onze dochter. Dit was geweest van iemand die veel schulden had. Mijn dochter werd toen bijna dagelijks gebeld door schuldeisers en deurwaarders. Een belletje naar de klantenservice was voldoende. Zij konden zien dat het nummer ook om die reden was afgesloten. Wij konden vervolgens bij de winkel van de provider bij ons in de buurt kosteloos een nieuwe simkaart en nummer afhalen.