LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cannock Chase, advies nodig

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Brainless

Ongelezen bericht door Brainless »

Maakt u gebruik van een prepaid tegoed op C&B?
Zo ja? Dan kunt u met deze afschrijving bewijzen dat u heeft betaald.

Zo nee? Dan kan het kloppen dat C&B het bedrag niet heeft kunnen innen van je CC of bankrekening omdat je naam dan niet correspondeert met je rekening/creditcardnummer.

Als het klopt dat u nog niet heeft betaald, zult u dit alsnog moeten doen.

the_hurricane

Re: Cannock Chase, advies nodig

Ongelezen bericht door the_hurricane »

wat dacht je van gewoon betalen, je hebt er gebruik van gemaakt.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

kelvinvds schreef:En wat als ik niet betaal (heb geen geld namelijk) ? Ik heb een andere naam en ander adres ingevuld dus ze zullen me niet vinden toch?
Ze kunnen uiteraard altijd via je IP adres achter je gegevens komen of dacht je dat je ongestraft kon stelen?

renegade66

Ongelezen bericht door renegade66 »

dat je met deze vraag op een forum durft te komen getuigd al van geen hersens hebben.

je zal gewoon moeten betalen, en persoonlijk hoop ik dat er aardige kosten overheen komen.

je bent gewoon een ordinaire dief :evil: :evil:

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

kelvinvds schreef:Hallo,

Ik heb een aantal maanden geleden gebruik gemaakt van een "glitch" (fout in een programma) tussen steam (programma waar je games kan downloaden) en click&buy. Die glitch werkt als volgt: Je maakt een account aan op C&B met een geblokkeerde bankrekening. Die bankrekening gebruik je met automatische incasso. En met C&B koop je dan weer games op Steam. Ik heb daarmee dus een aantal games gekocht maar ik krijg nu sinds een maand of 2 mailtjes van Cannock Chase dat ik aan hun geld moet betalen omdat click&buy geen geld had ontvangen en mij al heel veel mailtjes gestuurd had. Ik heb nog nooit een mailtje van C&B gehad... Maar ja, nu zit ik dus met Cannock Chase en ik ben best wel bang :? Wat moet ik doen? Ik heb trouwens een random naam en adres ingevuld.

Alvast bedankt,
Kelvinvds
Eerst maar eens veiligstellen.

Buiten een dief ben je ook nog een oplichter, dus inderdaad ik hoop dat c&b aangifte doet tegen je wegens diefstal, fraude en oplichting.

Gesloten