LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Casema laat mij dubbel betalen........!!

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
toeron

Casema laat mij dubbel betalen........!!

Ongelezen bericht door toeron »

Ik heb recent mijn bankzaken in kaart willen brengen. Hierbij is er tot mijn verbazing aan het licht gekomen dat ik sinds mijn verhuizing (ruim 3 jaar geleden) dubbel betaal voor mijn kabelantenne van Casema.

Ik heb in die tijd gebruik gemaakt van de verhuisservice van TPG. Op mijn nieuwe adres is dit prima gegaan, dus ik ben er vanuit gegaan dat de aansluiting op het oude adres automatisch afgelopen zou zijn. Dit blijkt dus na al die tijd niet het geval te zijn. Heb Casema gebeld met dit verhaal en (die waren zo aardig) dat ze de factuur op het oude adres stop zette!

Toen ik echter aanstuurde op restitutie van de teveel betaalde facturen vond de dame van Casema dit wel een hele rare gedacht. Zij ging er vanuit dat ik waarschijnlijk niet had opgezegt op mijn oude adres. Nou ja, om een lang verhaal kort te maken. Er volgde een typisch callcenter gesprek. Of je tegen een computer praat dus!

Ik zou dus graag willen weten of hier iets aan te doen is en hoe ik dat verder aan zou moeten pakken?

Bedankt, Ronald

yootje68

Re: Casema laat mij dubbel betalen........!!

Ongelezen bericht door yootje68 »

MIjn man en ik heb ook 1 jaar dubbel betaald.
Toen wij daar achter kwamen en belde werd er gezegd als je een brief schrijft krijgt u de kosten terug.
Echter wij hebben diverse brieven faxen en telefoontje gepleggd en nog steeds na 4 jaar ons geld niet terug ontvangen.
De brieven en faxen werden steeds niet ontvangen.
NU ben ik er klaar mee en heb geen energie meer om er achter aan te gaan.
Dus ik wens je heel veel sterkte.qr2h5

Gesloten