LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Datingsite Parship malafide - misbruik bankgegevens
Datingsite Parship malafide - misbruik bankgegevens
Blijf weg van deze malafide datingsite voor hoger-opgeleiden!! Parship heeft zonder mijn toestemming 80 euro afgeschreven van mijn rekening. Terwijl ik maanden, jaren niet online ben geweest. Met mijn slapende account. Ik ben ooit jaren terug kort betalend lid geweest. Nu heeft Parship mijn bankgegevens van jaren terug dus misbruikt. Ik heb het bedrag via automatische incasso terug geboekt. En Parship vervolgens netjes een email gestuurd met daarin vermeld: 1. dat ik me nooit heb aangemeld als Premium-lid, en 2. Dat ik geen interesse heb als Premium-lid en 3. dat ik niet op de website actief ben geweest, dus hoe kan ik opeens betalend lid zijn.
Merkwaardig is dat de respons van Parship dreigend was. Men verzocht me het bedrag van 80euro terug te storten. En men zou dan de aanmanings-procedure stopzetten!! Dit in plaats van: 'Sorry mevrouw, we hebben een fout gemaakt. Excuses voor het onterecht afschrijven'. Samengevat: blijf weg van deze datingsite!! Welke stappen adviseren jullie mij?
Merkwaardig is dat de respons van Parship dreigend was. Men verzocht me het bedrag van 80euro terug te storten. En men zou dan de aanmanings-procedure stopzetten!! Dit in plaats van: 'Sorry mevrouw, we hebben een fout gemaakt. Excuses voor het onterecht afschrijven'. Samengevat: blijf weg van deze datingsite!! Welke stappen adviseren jullie mij?
Re: Datingsite Parship malafide - misbruik bankgegevens
Heeft u toen u kort wel betalend lid was ook opgezegd?
En heeft u die bevestiging nog?
Hebben ze niet vaker afgeschreven? Kunt u dat terug zien?
En heeft u die bevestiging nog?
Hebben ze niet vaker afgeschreven? Kunt u dat terug zien?
Ja destijds heb ik opgezegd (helaas niet via e-mail), ik was in 2015-2016 lid.. Nu zie ik dat ik 2 maanden terug via een ander emailadres een account heb opgezet. Onbetaald en ik kon en deed er uiteindelijk niets mee (omdat er zonder betaling niets kan qua reageren, foto's zien etc.). Ik heb hier werkelijk niets mee gedaan en niet ingelogd. En toch is er een bedrag afgeschreven voor een Premium-lid (een volwaardig lid die van alle functies gebruik kan maken). Ik schrik er van, het blijkt dat men al sinds augustus 2016 maandelijks 80 euro heeft afgeschreven, heel slim onder de naam 'stichting adyen'.. Terwijl ik niets met mijn profiel kan
Het blijkt ook dat ik geen enkele email van Parship heb ontvangen na augustus 2015, over een bevestiging of doorbetaling van het abonnement. Ik had niet in de gaten dat het abonnement door liep. En men heeft men nu de toegang tot het eerste account geblokkeerd. Ik kan niet op zoek gaan naar een bericht die ik via de website over de stopzetting heb gestuurd.
Het blijkt ook dat ik geen enkele email van Parship heb ontvangen na augustus 2015, over een bevestiging of doorbetaling van het abonnement. Ik had niet in de gaten dat het abonnement door liep. En men heeft men nu de toegang tot het eerste account geblokkeerd. Ik kan niet op zoek gaan naar een bericht die ik via de website over de stopzetting heb gestuurd.
Laatst gewijzigd door Sylvia81 op 04 sep 2017 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe heb je opgezegd dan?
Nu alsnog per direct opzeggen en schriftelijk doen.
Nu alsnog per direct opzeggen en schriftelijk doen.
Dank je wel. Er is als ik het goed begrijp, geen mogelijkheid om afgelopen jaar terug te krijgen zonder email-bewijs?
Afschrijvingen met 'stichting adyen' moet je altijd even nakijken. Dat is de firma die de betalingen verzorgt, dus niks stiekems aan. Alleen moet je zelf in de gaten houden waarvoor het is. Dus je eigen schuld dat je niet goed hebt opgelet.
-
Als je niet op de juiste manier hebt opgezegd, dan heb je nog steeds een abonnement
Zeg het abonnement op de juiste manier op en neem je verlies; als je als hoger opgeleide niet regelmatig je rekeningen checkt, dan kunnen wij er ook niets aan veranderen
Zeg het abonnement op de juiste manier op en neem je verlies; als je als hoger opgeleide niet regelmatig je rekeningen checkt, dan kunnen wij er ook niets aan veranderen
-
U gaat eerst moord en brand schreeuwen en een bedrijf beschuldigen na een afboeking. U gaat daarna pas nakijken en komt er erachter dat er al sinds u een abonnement bent aangegaan €80 per maand betaald. Dan moet u echt geld teveel hebben als u niet merkt dat u €1000 per jaar weggooid.
Schijnbaar heeft u vorig jaar niet opgezegd. U zegt zelf al geen bevestiging te hebben. Nu dus snel opzeggen.
Schijnbaar heeft u vorig jaar niet opgezegd. U zegt zelf al geen bevestiging te hebben. Nu dus snel opzeggen.
-
En als hoger opgeleide bent u waarschijnlijk ook bekend met de termen: smaad en laster?
En tevens met wat er gebeurt als u een terechte incasso onterecht storneert?
En tevens met wat er gebeurt als u een terechte incasso onterecht storneert?