LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Delta vermindert het contact met de consumenten
Delta vermindert het contact met de consumenten
Delta, het bedrijf wat in Zeeland gevestigd is en via ZeelandNet en de kabel is gegroeid is overgenomen door een Scandinavisch bedrijf. Op zich niet erg natuurlijk, maar je ziet dat dit bedrijf Nederland wil veroveren met zijn produkten voor de kabel, Televisie, Internet en Energie.
Voor de overname was er een goed klantencontact met de bewoners van Zeeland. Alles op een professionele manier maar wannee je een storing of een melding had, kreeg je netjes een mail en binnen een aantal dagen uitleg dan wel een oplossing. Nu willen ze alle klachten via een forum laten lopen, dan kunnen mensen daar hun frustratie kwijt.
Kort gezegd, en ik vermoed dat dit niet aan de oorspronkelijke medewerkers lig, maar Delta wil eigenlijk zo min mogelijk contact met hun gebruikers, dat kost energie en geld zo lijkt het.
Kan natuurlijk zijn dat dit een groei hikje is, maar allemaal even opletten of dit zo is
Voor de overname was er een goed klantencontact met de bewoners van Zeeland. Alles op een professionele manier maar wannee je een storing of een melding had, kreeg je netjes een mail en binnen een aantal dagen uitleg dan wel een oplossing. Nu willen ze alle klachten via een forum laten lopen, dan kunnen mensen daar hun frustratie kwijt.
Kort gezegd, en ik vermoed dat dit niet aan de oorspronkelijke medewerkers lig, maar Delta wil eigenlijk zo min mogelijk contact met hun gebruikers, dat kost energie en geld zo lijkt het.
Kan natuurlijk zijn dat dit een groei hikje is, maar allemaal even opletten of dit zo is
Re: Delta vermindert het contact met de consumenten
Het forum draait dus nog niet?
Misschien werkt het straks wel prima, ik weet uit ervaring met andere bedrijven dat het heel wat sneller kan werken in oplossen van problemen dan via mail of telefoon.
U hebt er nog geen ervaring mee, maar moppert er nu alvast over?
Misschien werkt het straks wel prima, ik weet uit ervaring met andere bedrijven dat het heel wat sneller kan werken in oplossen van problemen dan via mail of telefoon.
U hebt er nog geen ervaring mee, maar moppert er nu alvast over?
Re: Delta vermindert het contact met de consumenten
1. Niet iedereen heeft internet of kan daarmee overweg gaan. Voor hen is een dergelijke voorwaarde onredelijk bezwarend.
2. Afhankelijk van de omstandigheden kan hiermee je persoonlijke levenssfeer worden geschonden. Voor een deel is deze voorwaarden om die reden onredelijk bezwarend.
3. Voordeel is dat mensen klachten kunnen verenigen. Dat stelt hen in staat om te zien waar problemen zitten en ze hoeven ook minder vaak hetzelfde antwoord te geven.
2. Afhankelijk van de omstandigheden kan hiermee je persoonlijke levenssfeer worden geschonden. Voor een deel is deze voorwaarden om die reden onredelijk bezwarend.
3. Voordeel is dat mensen klachten kunnen verenigen. Dat stelt hen in staat om te zien waar problemen zitten en ze hoeven ook minder vaak hetzelfde antwoord te geven.
Re: Delta vermindert het contact met de consumenten
Je hebt weinig aan een forum, wanneer je internetverbinding is uitgevallen.
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: Delta vermindert het contact met de consumenten
E mail komt keurig via de Smartphone binnen en is gelijk te lezen...
Een forum op Smartphone is lastiger, krijg nu ook geen melding als iemand op dit bericht reageerde....
en iedereen kan meelezen.... wil ook niet iedereen en inloggen voor klacht, terwijl internet het niet doet?
Een Forum is prima, mits Email en Telefoon ook gewoon bleven.
Mijn zorg verzekeraar is via WhatsApp prima bereikbaar en dat bevalt mijn prima.
Een forum op Smartphone is lastiger, krijg nu ook geen melding als iemand op dit bericht reageerde....
en iedereen kan meelezen.... wil ook niet iedereen en inloggen voor klacht, terwijl internet het niet doet?
Een Forum is prima, mits Email en Telefoon ook gewoon bleven.
Mijn zorg verzekeraar is via WhatsApp prima bereikbaar en dat bevalt mijn prima.
Komkommertijd
en Costnix
vinden dit leuk
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: Delta vermindert het contact met de consumenten
Als hier Ziggo of KPN kabel uitvalt gaat iedereen via Mobiel verder en word de 4G erg traag en langzaam!
Delta heeft alleen via een kabel Internet & telefoon en mobiele aanbieders vallen hier buiten.
Delta heeft alleen via een kabel Internet & telefoon en mobiele aanbieders vallen hier buiten.
Re: Delta vermindert het contact met de consumenten
Delta blijft gewoon telefonisch bereikbaar voor klachten hoor.alfatrion schreef: ↑26 mei 2019 08:531. Niet iedereen heeft internet of kan daarmee overweg gaan. Voor hen is een dergelijke voorwaarde onredelijk bezwarend.
2. Afhankelijk van de omstandigheden kan hiermee je persoonlijke levenssfeer worden geschonden. Voor een deel is deze voorwaarden om die reden onredelijk bezwarend.
3. Voordeel is dat mensen klachten kunnen verenigen. Dat stelt hen in staat om te zien waar problemen zitten en ze hoeven ook minder vaak hetzelfde antwoord te geven.
Re: Delta vermindert het contact met de consumenten
Maar goed ook.
Ik wel eens bij UPC een storing in het internet/TV/telefoon gehad (een wijkbrede),
Bij vrienden de HELPdesk gebeld, die steeds maar riep, dat ik op hun internet storingspagina moet kijken, hoe ik het moest oplossen. DUH! De modem heeft totaal geen signaal!
Het duurde nog al lang (uren) voordat het bij hun doordrong, dat er meer aan de hand was. Er kwamen namelijk nog veel meer storingen uit mijn wijk binnen.Toen zijn ze gaan meten en ontdekte ze dat er wat met de wijkkast was.
De oorzaak was een aanrijding. Één van wijkbewoners had met een bestelbusje de wijkkast omvergereden. Duurde een paar dage, dat dit was opgelost. We kregen allemaal een cadeaubon als compensatie.
Ik wel eens bij UPC een storing in het internet/TV/telefoon gehad (een wijkbrede),
Bij vrienden de HELPdesk gebeld, die steeds maar riep, dat ik op hun internet storingspagina moet kijken, hoe ik het moest oplossen. DUH! De modem heeft totaal geen signaal!
Het duurde nog al lang (uren) voordat het bij hun doordrong, dat er meer aan de hand was. Er kwamen namelijk nog veel meer storingen uit mijn wijk binnen.Toen zijn ze gaan meten en ontdekte ze dat er wat met de wijkkast was.
De oorzaak was een aanrijding. Één van wijkbewoners had met een bestelbusje de wijkkast omvergereden. Duurde een paar dage, dat dit was opgelost. We kregen allemaal een cadeaubon als compensatie.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Re: Delta vermindert het contact met de consumenten
Costnix schreef: ↑26 mei 2019 10:52Maar goed ook.
Ik wel eens bij UPC een storing in het internet/TV/telefoon gehad (een wijkbrede),
Bij vrienden de HELPdesk gebeld, die steeds maar riep, dat ik op hun internet storingspagina moet kijken, hoe ik het moest oplossen. DUH! De modem heeft totaal geen signaal!
Het duurde nog al lang (uren) voordat het bij hun doordrong, dat er meer aan de hand was. Er kwamen namelijk nog veel meer storingen uit mijn wijk binnen.Toen zijn ze gaan meten en ontdekte ze dat er wat met de wijkkast was.
De oorzaak was een aanrijding. Één van wijkbewoners had met een bestelbusje de wijkkast omvergereden. Duurde een paar dage, dat dit was opgelost. We kregen allemaal een cadeaubon als compensatie.
Ik heb het bij Ziggo weleens gehad dat ik geen internet had en hiervan telefonisch melding deed. Toen internet het na een paar dagen weer deed, zag ik verschillende mails van Ziggo met de vraag waarom ik niet reageerde op hun vragen in de mails
moederslink
, Costnix
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Re: Delta vermindert het contact met de consumenten
Het zijn voorbeelden, dat een forum heel handig is, maar het vervangen van de HELPdesk door dat forum niet verstandig is. Gelukkig voor de vragensteller gebeurt dat niet bij Delta
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
ZeerPrivé
vindt dit leuk
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: Delta vermindert het contact met de consumenten
Je bent voor het ontvangen van mails toch niet afhankelijk van je eigen Ziggo verbinding?
Re: Delta vermindert het contact met de consumenten
Het is wel heel lastig, als de verbinding eruit ligt.
Een persoonsalarm werkt bijvoorbeeld niet meer.
En in geval van nood een mobieltje gebruiken is dan is dat niet bepaald handig.
Dat zie ik vooral bij oude mensen. Een knopje indrukken voor noodgeval gaat prima, maar om een mobiel te gebruiken???
Dat is andere koek.
Een persoonsalarm werkt bijvoorbeeld niet meer.
En in geval van nood een mobieltje gebruiken is dan is dat niet bepaald handig.
Dat zie ik vooral bij oude mensen. Een knopje indrukken voor noodgeval gaat prima, maar om een mobiel te gebruiken???
Dat is andere koek.
Re: Delta vermindert het contact met de consumenten
Ja, ik wel.renewouters schreef: ↑26 mei 2019 15:38Je bent voor het ontvangen van mails toch niet afhankelijk van je eigen Ziggo verbinding?
Costnix
vindt dit leuk