Ik gebruik al jaren tot redelijke tevredenheid adsl go van het net. (16,96 ex btw pm) van inmiddels KPN ontving ik 31 augustus jl. een "vriendelijke"brief, dat IK gevraagd had om mijn contract om te zetten in internet basis huidig modem (1e 6 maanden 20 euro, daarna 25 euro pm) en dat IK kpn gemachtigd had om dit bedrag van mijn rekening af te schrijven. Wat ze vervolgens ook medio september deden. Ik had nergens om gevraagd en zeker niemand gemachtigd.
Heb inmiddels zelf gereageerd naar KPN (op 3 sept jl., gevraagd om schriftelijke reactie, nog niet ontvangen).
Wellicht zijn meerdere oud HetNet gebruikers hiermee geconfronteerd. Ik ben benieuwd wat hun ervaringen zijn qua reactie door KPN.
met vriendelijke groet,
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] eenzijdige omzetting internet contract door KPN
Re: eenzijdige omzetting internet contract door KPN
ik heb ook hetnet en heb rare dingen bij kpn meegemaakt maar dit nog niet , ze kennen je niks maken hoor geen contract en geen bandje wat ze af kennen luisteren dus laten ze maar bewijzen, en het geld storneren wat ze hebben afgenomen.