LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaring met Bespaarstore
Ervaring met Bespaarstore
Maandag 3 juli ben ik telefonische benaderd door een medewerker van Bespaarstore betreffende mijn internet-/telefoon- en televisieaansluiting.
Deze organisatie zou samenwerken met:
Ziggo,T-Mobile,KPN,Online,Telfort,XS4ALL,Caiway,Stipte,Tele2 en Fiber.
Na enige vragen vertelde zij mij dat ik voor de zelfde diensten voordeliger uit was bij KPN dan bij ZIGGO.
Zij beloofde mij geheel vrijblijvend een mail met alle informatie over de diensten te sturen.
Waar na ik altijd nog bellen voor overige informatie en kon opzeggen.
De zelfde dag nog kreeg ik een mail met een orderbevestiging zonder eerst gedetailleerde informatie over de diensten te hebben ontvangen.
Deze mail was verzonden met een noreply account. Een telefoonnummer werd er ook niet vermeld.
Op internet vond ik een E-mail adres: Klantenservice Bespaarstore [[email protected]].
Ik heb de zelfde dag nog een annulering verzoek naar dit adres verzonden.
Woensdag 5 juli kreeg ik een mail van KPN met een bevestiging van mijn bestelling en van ZIGGO betreffende de opzegging.
Deze transactie heb ik inmiddels geannuleerd. Dit omdat de mij door Bespaarstore aangeboden diensten van KPN niet overeenkomen met mijn huidige van ZIGGO.
Tot op heden heb ik niets meer van Bespaarstore zelf ontvangen.
Voortvarend zijn ze wel!!
Deze organisatie zou samenwerken met:
Ziggo,T-Mobile,KPN,Online,Telfort,XS4ALL,Caiway,Stipte,Tele2 en Fiber.
Na enige vragen vertelde zij mij dat ik voor de zelfde diensten voordeliger uit was bij KPN dan bij ZIGGO.
Zij beloofde mij geheel vrijblijvend een mail met alle informatie over de diensten te sturen.
Waar na ik altijd nog bellen voor overige informatie en kon opzeggen.
De zelfde dag nog kreeg ik een mail met een orderbevestiging zonder eerst gedetailleerde informatie over de diensten te hebben ontvangen.
Deze mail was verzonden met een noreply account. Een telefoonnummer werd er ook niet vermeld.
Op internet vond ik een E-mail adres: Klantenservice Bespaarstore [[email protected]].
Ik heb de zelfde dag nog een annulering verzoek naar dit adres verzonden.
Woensdag 5 juli kreeg ik een mail van KPN met een bevestiging van mijn bestelling en van ZIGGO betreffende de opzegging.
Deze transactie heb ik inmiddels geannuleerd. Dit omdat de mij door Bespaarstore aangeboden diensten van KPN niet overeenkomen met mijn huidige van ZIGGO.
Tot op heden heb ik niets meer van Bespaarstore zelf ontvangen.
Voortvarend zijn ze wel!!
Re: Ervaring met Bespaarstore
Heeft u ook contact opgenomen met Ziggo? Zodat u daar niet word afgesloten.
Ja. Bedankt
ook zorgen dat je het annulerings- mailtje dat je hebt verstuurd niet kwijt raakt.
Hebben hun daar ooit op gereageerd?
Hebben hun daar ooit op gereageerd?
Mijn moeder is de afgelopen 2 weken ook 2 keer gebeld door deze mensen. Ze zou een vergelijking ontvangen van 2 providers. In plaats van een vergelijking ontving zij zojuist een orderbevestiging. Direct een email gestuurd naar de klantenservice die Adelaar01 aangegeven heeft.
Vanuit de klantenservice een email ontvangen dat de order geannuleerd was. KPN gebeld & Telfort daar was van opzegging of van de orde niets bekend. alles bewaard. Hopelijk zijn we er verder van af.
Wel moet ik aangegeven, zowel bij de KPN als bij de Telfort kende ze de website van de bespaarstore niet. Hopelijk maken ze niet te veel 'slachtoffers'.
Vanuit de klantenservice een email ontvangen dat de order geannuleerd was. KPN gebeld & Telfort daar was van opzegging of van de orde niets bekend. alles bewaard. Hopelijk zijn we er verder van af.
Wel moet ik aangegeven, zowel bij de KPN als bij de Telfort kende ze de website van de bespaarstore niet. Hopelijk maken ze niet te veel 'slachtoffers'.
Serieuze vraag:
Begrijp ik uit dit verhaal dat elke idioot zomaar mijn abonnement bij bv Ziggo kan opzeggen?
Of zijn daar gegevens uitgewisseld zoals contractnummer etc?
Eigenlijk iedereen die mij benaderd via de telefoon poeier ik af, dat ik via internet zelf wel voordelige aanbiedingen kan vinden.
Zonder verdere uitwisseling van gegevens mag ik toch aannemen dat ik van dit soort misstanden verschoond blijf
Begrijp ik uit dit verhaal dat elke idioot zomaar mijn abonnement bij bv Ziggo kan opzeggen?
Of zijn daar gegevens uitgewisseld zoals contractnummer etc?
Eigenlijk iedereen die mij benaderd via de telefoon poeier ik af, dat ik via internet zelf wel voordelige aanbiedingen kan vinden.
Zonder verdere uitwisseling van gegevens mag ik toch aannemen dat ik van dit soort misstanden verschoond blijf
Ik ben net telefonisch benaderd door bespaarstore. Is dit normaal? Dat je gegevens bekend zijn en worden doorgespeeld. Schrok me kapot. Of ik tv bellen en internet wilde afneme. Het klonk alsof ik wel wist waar het over ging en bijna geregeld was. Heb gezegd dat ik van niets wist en de groeten. Mag ik ren eerste al telefonisch benaderd worden?
-
Ook benaderd door Bespaarstore uit Veendam. Telefoonnummer waar aanvankelijk mee gebeld wordt komt uit Amsterdam, en waar je terecht kunt voor vragen of afzeggen is een nummer uit Amstelveen. Aanbieding ontvangen via mail (direct een overeenkomst). Ook waren ze op de hoogte van allerlei persoonlijke gegevens. Gelijk voor de zekerheid een mail gestuurd om dit te herroepen, maar mailadres is een noreply-mailadres. En zo zit je in principe aan een contract vast dat je niet wilt, maar waar ze je letterlijk mee overvallen. Via alle mogelijke kanalen geprobeerd Bespaarstore te bereiken. Berichtje via Facebook, de beschikbare telefoonnummers gebeld, nergens gehoor. Toen de voorgestelde nieuwe aanbieder, eigen provider en bank gebeld, en zo geregeld dat overal bekend is van hoe en wat, en dat alles geblokkeerd wordt. Verder verdiept in de (hoofd)persoon achter deze onderneming, [tekst verwijderd door de Moderator]. Ik hoop dat mensen zich goed hierin verdiepen alvorens akkoord te gaan, of geen aandacht besteden aan de binnengekomen mail, maar hier wel actie op te gaan ondernemen als ze dit niet willen. Om niet ergens aan vast te zitten zonder dat hier bewust voor is gekozen.
Laatst gewijzigd door Radar op 25 sep 2017 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens noemen
Reden: Persoonsgegevens noemen