LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] firma Online
firma Online
Mijn dochter kreeg een brief van de tnt in de bus dat er een pakketjes van de firma online was aangekomen. Zij wist van niets en had het ook niet aangenomen.
Hebben erna toe gebeld a 15 euro cent per minuut met de mededeling dat ze niets had besteld. Haar naam/adres/email stond in hun pc met een onbekende bank rekening nummer. We hebben toen ook de bank rekeningnummer gevraagd maar daaraan werkte zij niet aan mee.
We hebben dit aangekaart bij de telefoniste maar deze wou niet afzien van het contract tenzij dat er aangifte van oplichting bij de politie deden.
We vinden dit heel vreemd: want er was geen enkele afspraak met online geweest, kunnen zij dit wel rechtgeldig verklaren?
Ook is online niet te mailen tenzij dat je lid bent, dus men is als onbekende verplicht de dure telefoon nummer te bellen.
Wij vinden dit geldklopperij/oplichting
Als bedrijf mensen iets bezorgt en er is sprake van oplichting, moet je als bedrijf toch ook medewerking verlenen? En het rare is, dat ze dit niet deden.
kan de firma Online zomaar iemand veel onnodig tijd/energie/werk bezorgen?
Hebben erna toe gebeld a 15 euro cent per minuut met de mededeling dat ze niets had besteld. Haar naam/adres/email stond in hun pc met een onbekende bank rekening nummer. We hebben toen ook de bank rekeningnummer gevraagd maar daaraan werkte zij niet aan mee.
We hebben dit aangekaart bij de telefoniste maar deze wou niet afzien van het contract tenzij dat er aangifte van oplichting bij de politie deden.
We vinden dit heel vreemd: want er was geen enkele afspraak met online geweest, kunnen zij dit wel rechtgeldig verklaren?
Ook is online niet te mailen tenzij dat je lid bent, dus men is als onbekende verplicht de dure telefoon nummer te bellen.
Wij vinden dit geldklopperij/oplichting
Als bedrijf mensen iets bezorgt en er is sprake van oplichting, moet je als bedrijf toch ook medewerking verlenen? En het rare is, dat ze dit niet deden.
kan de firma Online zomaar iemand veel onnodig tijd/energie/werk bezorgen?
Re: firma Online
Gewoon niet ophalen en het gaat retour afzender.
Vooral geen kosten maken want als je niets bestelde hoef je ook geen tijd en kosten te maken.
Vooral geen kosten maken want als je niets bestelde hoef je ook geen tijd en kosten te maken.
Maar ze dreigen met meerdere brieven cq deurwaarders
Als jij 100% zeker weet dat je gelijk hebt, lekker laten dreigen.
Betalen moet je als je daadwerkelijk geld verschuldigd bent, niet omdat je bang gemaakt wordt.
Als zij in hun recht staan moeten ze dat makkelijk kunnen bewijzen toch?
Als ik je hier op dit forum sommeer om binnen 5 dagen aan mij een bedrag over te maken, doe je dat toch ook niet?
Betalen moet je als je daadwerkelijk geld verschuldigd bent, niet omdat je bang gemaakt wordt.
Als zij in hun recht staan moeten ze dat makkelijk kunnen bewijzen toch?
Als ik je hier op dit forum sommeer om binnen 5 dagen aan mij een bedrag over te maken, doe je dat toch ook niet?
pieter7x7 schreef:Maar ze dreigen met meerdere brieven cq deurwaarders
Laten ze maar met bewijzen komen dat je dochter iets heeft besteld, dat kunnen ze niet.
Ga eens naar het juridisch loket of rechtwinkel.
Vraagje: hoe gemakkelijk en met welk probleem kun je bij een juridisch loket of rechtwinkel binnenstappen??, ik weet van de gemeente Helmond dat je uitsluitend op afspraak binnen een termijn van plm 2 weken terrecht kuntciske schreef:pieter7x7 schreef:Maar ze dreigen met meerdere brieven cq deurwaarders
Laten ze maar met bewijzen komen dat je dochter iets heeft besteld, dat kunnen ze niet.
Ga eens naar het juridisch loket of rechtwinkel.
Niet iedereen van dit forum woont in Helmond Henri....ik woon in een grotere stad en hier kan je zelfs gewoon zo binnen lopen ( al hebben ze het liefst op afspraak) maar bij nood word je meteen geholpen.Henri42 schreef:
Vraagje: hoe gemakkelijk en met welk probleem kun je bij een juridisch loket of rechtwinkel binnenstappen??, ik weet van de gemeente Helmond dat je uitsluitend op afspraak binnen een termijn van plm 2 weken terrecht kunt
dank jullie voor alle info,
nu kreeg ze vandaag een brief van kankerbestrijding en daar stond zelfs het hele giro nummer op.
is er nog een manier om z'n giro nummer te traceren?
wie weet dat?
Of een ip adres?
nu kreeg ze vandaag een brief van kankerbestrijding en daar stond zelfs het hele giro nummer op.
wie weet dat?
Of een ip adres?
pieter7x7 schreef:dank jullie voor alle info,
wie weet dat?
Of een ip adres?
ook deze brief meenemen naar het juridisch loket.
Dochter heeft niet net haar verkering uitgemaakt ofzo?