Ik heb een Nokia 6500 Slide - door Vodafone uitgegeven (en gesimlocked..hadden ze wel even mogen melden).
Nu zijn er wat kuren, en de winkelmedewerker zei dat updaten van de firmware zeer waarschijnlijk de problemen zouden oplossen.
Echter, als ik dit wil doen, krijg ik "Kan update niet uitvoeren wegens aanwezigheid niet-commerciele software".
Twee vraagjes:
1) wat voor software? is dit de simlock? Die is ongedaan gemaakt ondertussen, maar melding blijft.
2) iemand een idee hoe ik dit anders zou kunnen oplossen? Toestel heeft nog garantie, maar 'reparatie' kan lang duren. Niet echt handig.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Firmware update Nokia 6500 - Vodafone
-
- Contacteer:
Re: Firmware update Nokia 6500 - Vodafone
Nou, heel simpel vodafone gebruikt een aangepast besturingssysteem.
Alle toestellen welke door vodafone verstuurd worden (webshop) die zijn aangepast en gelocked (erg onplezierig, en staat nergens gemeld)
staat er niks onder de website van vodafone (my.vodafone) ? Ik zou overwegen de telefoon naar nokia punt te brengen .. die kunnen hem opnieuw instellen waar je bij staat (zorg wel dat alles aan gegevens gebackuupped is)
Alle toestellen welke door vodafone verstuurd worden (webshop) die zijn aangepast en gelocked (erg onplezierig, en staat nergens gemeld)
staat er niks onder de website van vodafone (my.vodafone) ? Ik zou overwegen de telefoon naar nokia punt te brengen .. die kunnen hem opnieuw instellen waar je bij staat (zorg wel dat alles aan gegevens gebackuupped is)