LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geld terug
geld terug
Hallo allemaal,
Ik kreeg van de week een telefoontje.
Het ging erover dat je aan het eind van het jaar geld terug kunt vragen bij bv je telecomaanbieder, verzekeraar, energiebedrijf etc. Nu ben ik kwijt hoe dat bedrijf heette die je daarmee helpen.
Weet iemand hoe dat bedrijf heet?
Alvast bedankt
Het ging erover dat je aan het eind van het jaar geld terug kunt vragen bij bv je telecomaanbieder, verzekeraar, energiebedrijf etc. Nu ben ik kwijt hoe dat bedrijf heette die je daarmee helpen.
Alvast bedankt
Re: geld terug
TrollCashback Inc.barbie67 schreef:Hallo allemaal,
Alvast bedankt
@encore, het zou een Nederlands bedrijf moeten zijn
Barbie...."encore" maakt een grapje...
Het is natuurlijk grote flauwekul. Geef maar een reden waarom bedrijven dat zouden doen...
Het is natuurlijk grote flauwekul. Geef maar een reden waarom bedrijven dat zouden doen...
-
http://www.gratisgeld.nl ......aangesloten alle telecom , zorgverzekeraars , energieleveranciers, wel voor 5 dec aanvragen. Succes!
Maar Barbie begondhc schreef:Barbie...."encore" maakt een grapje...
barbie67 schreef:Hallo allemaal,
Alvast bedankt
áls het bedrijf al bestaat, dan zal het vast een bedrijf zijn die je eerst allerlei gegevens van je opvraagt [je bankrek. om mee te beginnen...] om je vervolgens te "gaan helpen met de geldteruggaaf" en daarna meedogenloos gaat terroriseren via mail/telefoon, op websites, abonnementen aangaat voor je en via aut. incasso van je rekening incasseert en ga zo maar door...... en waardoor je op zeer hoge kosten gaat uitkomen, die lang niet zo hoog hadden geweest als je er niet/nooit aan was begonnen.
gewoon niet aan beginnen is het devies.
dat heb ik nou nooit, dat ik wordt gebeld en dan geld terug ga krijgen.
lijkt mij ook wel wat, al mijn gegevens en mijn bankrekeningnummer geven, en dan maar afwachten
lijkt mij ook wel wat, al mijn gegevens en mijn bankrekeningnummer geven, en dan maar afwachten
barbie je denkt toch niet echt dat dit klopt of wel, waarschijnlijk wel anders vraagt niet naar de naam van het bedrijf. maar dit klopt toch van geen meter, niet naar gaan zoeken en zeker geen gegevens verstrekken, aan dat bedrijf, kun je net zo goed alle gegevens met banknummer even op internet plaatsen, dan heb je het zelfde effectbarbie67 schreef:Hallo allemaal,
Alvast bedankt