Wisten jullie, dat zonder dat je het weet een provider (in ons geval @HOME) je over kan zetten naar hun internetaanbieding. Dit is ons gebeurd. Zonder enig toestemming heeft @Home ons weggehaald bij Planet. Het heeft ruim 4 maanden geduurd voordat KPN en Planet de telefoon en internetaansluiting heeft hersteld. Wel de rekening betalen voor opnieuw aansluiten etc. Met veel brieven schrijven en 0900 nummers bellen zijn wij eindelijk verlost van het slaimen van @Home. KPN maar dan ook niemand van de providers zal zich afvragen of wij daar toestemming voor hebben gegeven.Zij geven allemaal OPTA de schuld, want die bepalen de regels.!!!!!
Uiteindelijk is met een coulance rekening door Planet en KPN de rekening vereffend. Maar wat overblijft is de ergenis en het gemak waarmee dat gebeurd. @Home heeft ondanks aangetekend schrijven niet eenmaal gereageerd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geslaimd door @Home
Re: Geslaimd door @Home
Mij is het volgende gebeurd ook met @Home.
Bij ons in Brunssum heeft de gemeente de kabel verkocht aan @Home. Iedereen in Brunssum heeft een nieuw contract van @Home gekregen met daarin 2 mogelijkheden van betaling. Incasso of acceptgiro. Ik heb voor de laatste mogelijkheid gekozen, acceptgiro. Nu vandaag moest ik tot mijn grote ontsteltenis constateren dat zij per incasso het verschuldigde bedrag hadden afgeschreven. Bij telefonisch contact werd er gezegd dat het helaas niet meer mogelijk was om per incasso te betalen. Maar op de website van hun staat deze wijze van betaling wel.
@Home.
Zonder enige vorm van mededeling dat zij per incasso gingen innen hebben zij dus geld gestolen van mijn rekening.
Bij ons in Brunssum heeft de gemeente de kabel verkocht aan @Home. Iedereen in Brunssum heeft een nieuw contract van @Home gekregen met daarin 2 mogelijkheden van betaling. Incasso of acceptgiro. Ik heb voor de laatste mogelijkheid gekozen, acceptgiro. Nu vandaag moest ik tot mijn grote ontsteltenis constateren dat zij per incasso het verschuldigde bedrag hadden afgeschreven. Bij telefonisch contact werd er gezegd dat het helaas niet meer mogelijk was om per incasso te betalen. Maar op de website van hun staat deze wijze van betaling wel.
@Home.
Zonder enige vorm van mededeling dat zij per incasso gingen innen hebben zij dus geld gestolen van mijn rekening.
Re: Geslaimd door @Home
U heeft een maand de tijd om dit geld te storneren, d.w.z. Uw bank opdracht geven deze incasso ongedaan te maken.
pvd
pvd
Re: Geslaimd door @Home
Dit heb ik al de zelfde dag al gedaan. Ik heb tot nu toe nog niets gehoord van @Home. Ik heb ook meteen het contract opgezegd..
Nu alleen maar wachten op hun reactie.
Nu alleen maar wachten op hun reactie.
Re: Geslaimd door @Home
Dan heeft u uw geld dus inmiddels terug.Dit heb ik al de zelfde dag al gedaan.
Logisch, want zij weten nog van niks....Ik heb tot nu toe nog niets gehoord van @Home.
pvd