LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Groupon ??
Groupon ??
Wie kent het fenomeen Groupon? en hoe kom je ervan af ?
-
- Contacteer:
Re: Groupon ??
Bekend - zie vele topics alhier.
Hoe je er vanaf komt?
Onderaan iedere mail staat een afmeld link - gebruik die.
Hoe je er vanaf komt?
Inmiddels al 4 afmeldingen gedaan, de stroom blijft aanhoudenGuardian72 schreef:Bekend - zie vele topics alhier.
Hoe je er vanaf komt?
-
- Contacteer:
Je moet je voor iedere stad waar je voor ingeschreven staat - apart afmelden.
Indien het niet werkt - stuur info@ eens een mailtje - en vraag of hun systeem een issue heeft - omdat afmeldingen niet verwerkt worden.
Daarna kan je via spamcop.net dit soort berichten als spam aanmelden - zeker als je al meerdere malen hebt geprobeerd af te melden.
Indien het niet werkt - stuur info@ eens een mailtje - en vraag of hun systeem een issue heeft - omdat afmeldingen niet verwerkt worden.
Daarna kan je via spamcop.net dit soort berichten als spam aanmelden - zeker als je al meerdere malen hebt geprobeerd af te melden.
thx inmiddels beide acties gedaanGuardian72 schreef:Je moet je voor iedere stad waar je voor ingeschreven staat - apart afmelden.
Eigen spamfilter "groupon"-> prullenbak
crazyme schreef:Eigen spamfilter "groupon"-> prullenbak
dat kan wel waar zijn,maar ik wil helemaal niets meer van die lastige club ontvangen, doorgeven aan consuwijzer cs
-
- Contacteer:
@ Henri - groupon verzend alleen als je ergens je mailadres hebt achtergelaten.
Dit weet consuwijzer ook.
Is dit niet zo - dan is een klacht bij OPTA het te bewandelen pad.
Ik ben GEEN groupon fan (sinds ze met virusmakers zaken doen) maar consuwijzer kan er niets mee.
Ik ben GEEN groupon fan (sinds ze met virusmakers zaken doen) maar consuwijzer kan er niets mee.
Guardian72 schreef:@ Henri - groupon verzend alleen als je ergens je mailadres hebt achtergelaten.
niet juist : vandaag aanvullende info gestuurd naar Consuwijzer
-
- Contacteer:
Ik doelde meer op aanhoudende mails na afmeldingen - dan is het spam - en word het OPTA zaak.