LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GSM.nl zeer ontevreden

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
MarcoN

GSM.nl zeer ontevreden

Ongelezen bericht door MarcoN »

Ik werd door gsm.nl benaderd daar ik in aanmerking kwam voor verlenging. Twee jaar geleden heb ik namelijk mijn vodafone abonnement afgesloten bij gsm.nl . Ik heb aangegeven dat ik wilde overstappen naar T-mobile met nummerbehoud. Mijn abonnement loopt pas over 5 maanden af maar gsm.nl heeft mijn nieuwe abonnement per direct laten ingaan. Heb verscheidene keren gebeld en e-mails gestuurd. Aan de telefoon werd er tot twee maal toe gezegd dat het een vergissing was en dat het hoofdkantoor het zou oplossen. Vervolgens kreeg ik geen reactie meer en op mijn e-mails (een stuk of 10) wordt er ook niet gereageerd!!!

witte angora

Re: GSM.nl zeer ontevreden

Ongelezen bericht door witte angora »

Wanneer heb je gebeld en gemaild?

MarcoN

In de maand september.
Het is belachelijk dat een bedrijf hier zo makkelijk mee weg komt. Als consument is het heel lastig om je recht te krijgen.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

MarcoN schreef:Ik werd door gsm.nl benaderd daar ik in aanmerking kwam voor verlenging. Twee jaar geleden heb ik namelijk mijn vodafone abonnement afgesloten bij gsm.nl . Ik heb aangegeven dat ik wilde overstappen naar T-mobile met nummerbehoud.
Misschien, heel misschien ligt de oorzaak niet bij gsm.nl maar bij de telco ?

MarcoN

gsm.nl geeft telefonisch toe fout te zitten. In een e-mail van hun stond ook dat ik geen nummerbehoud had aangevraagd maar op mijn factuur staat dat wel.
Er wordt vervolgens niet meer gereageerd. Gsm.nl laat het dus op zijn beloop en hopen dus dat ik het er bij laat zitten.

MarcoN

Ik heb nog steeds geen reactie gehad van gsm.nl.
Het is schandalig dat sommige bedrijven of instellingen de consument gewoon aan de kant zetten enkel en alleen omdat je je recht wil halen .

MarcoN

Na nader onderzoek kwam ik erachter dat zij het Qshops keurmerk hebben. Ik heb toen mijn klacht bij Qshops ingediend. Dankzij hun bemiddeling heb ik uiteindelijk bericht gehad van gsm.nl dat ik een vergoeding krijg voor de opgelopen schade.
Alle lof voor het Qshops keurmerk

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Marco,

Ik zal hem voor jou wel even omhoogschoppen omdat het verder niemand interesseert.

MarcoN

Dank je crazyme!!

Heb het inderdaad zelf moeten uitzoeken en kreeg geen nuttige info via dit forum. Ben er meer dan een maand mee bezig geweest!!
Heb mijn klacht bij verschillende organisaties/instellingen neergelegd.
Alleen van ConsuWijzer kreeg ik na enige tijd een e-mail met handige tips en acties die ik zou kunnen ondernemen!! Uiteindelijk kwam ik er zelf achter dat gsm.nl het Qshops keurmerk heeft en dat die met je klacht verhaal kunnen gaan halen.

Gesloten