LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GSM.nl zeer ontevreden
GSM.nl zeer ontevreden
Ik werd door gsm.nl benaderd daar ik in aanmerking kwam voor verlenging. Twee jaar geleden heb ik namelijk mijn vodafone abonnement afgesloten bij gsm.nl . Ik heb aangegeven dat ik wilde overstappen naar T-mobile met nummerbehoud. Mijn abonnement loopt pas over 5 maanden af maar gsm.nl heeft mijn nieuwe abonnement per direct laten ingaan. Heb verscheidene keren gebeld en e-mails gestuurd. Aan de telefoon werd er tot twee maal toe gezegd dat het een vergissing was en dat het hoofdkantoor het zou oplossen. Vervolgens kreeg ik geen reactie meer en op mijn e-mails (een stuk of 10) wordt er ook niet gereageerd!!!
-
- Berichten: 32382
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: GSM.nl zeer ontevreden
Wanneer heb je gebeld en gemaild?
Re: GSM.nl zeer ontevreden
In de maand september.
Het is belachelijk dat een bedrijf hier zo makkelijk mee weg komt. Als consument is het heel lastig om je recht te krijgen.
Het is belachelijk dat een bedrijf hier zo makkelijk mee weg komt. Als consument is het heel lastig om je recht te krijgen.
Re: GSM.nl zeer ontevreden
Misschien, heel misschien ligt de oorzaak niet bij gsm.nl maar bij de telco ?MarcoN schreef:Ik werd door gsm.nl benaderd daar ik in aanmerking kwam voor verlenging. Twee jaar geleden heb ik namelijk mijn vodafone abonnement afgesloten bij gsm.nl . Ik heb aangegeven dat ik wilde overstappen naar T-mobile met nummerbehoud.
Re: GSM.nl zeer ontevreden
gsm.nl geeft telefonisch toe fout te zitten. In een e-mail van hun stond ook dat ik geen nummerbehoud had aangevraagd maar op mijn factuur staat dat wel.
Er wordt vervolgens niet meer gereageerd. Gsm.nl laat het dus op zijn beloop en hopen dus dat ik het er bij laat zitten.
Er wordt vervolgens niet meer gereageerd. Gsm.nl laat het dus op zijn beloop en hopen dus dat ik het er bij laat zitten.
Re: GSM.nl zeer ontevreden
Ik heb nog steeds geen reactie gehad van gsm.nl.
Het is schandalig dat sommige bedrijven of instellingen de consument gewoon aan de kant zetten enkel en alleen omdat je je recht wil halen .
Het is schandalig dat sommige bedrijven of instellingen de consument gewoon aan de kant zetten enkel en alleen omdat je je recht wil halen .
Re: GSM.nl zeer ontevreden
Na nader onderzoek kwam ik erachter dat zij het Qshops keurmerk hebben. Ik heb toen mijn klacht bij Qshops ingediend. Dankzij hun bemiddeling heb ik uiteindelijk bericht gehad van gsm.nl dat ik een vergoeding krijg voor de opgelopen schade.
Alle lof voor het Qshops keurmerk
Alle lof voor het Qshops keurmerk
Re: GSM.nl zeer ontevreden
Marco,
Ik zal hem voor jou wel even omhoogschoppen omdat het verder niemand interesseert.
Ik zal hem voor jou wel even omhoogschoppen omdat het verder niemand interesseert.
Re: GSM.nl zeer ontevreden
Dank je crazyme!!
Heb het inderdaad zelf moeten uitzoeken en kreeg geen nuttige info via dit forum. Ben er meer dan een maand mee bezig geweest!!
Heb mijn klacht bij verschillende organisaties/instellingen neergelegd.
Alleen van ConsuWijzer kreeg ik na enige tijd een e-mail met handige tips en acties die ik zou kunnen ondernemen!! Uiteindelijk kwam ik er zelf achter dat gsm.nl het Qshops keurmerk heeft en dat die met je klacht verhaal kunnen gaan halen.
Heb het inderdaad zelf moeten uitzoeken en kreeg geen nuttige info via dit forum. Ben er meer dan een maand mee bezig geweest!!
Heb mijn klacht bij verschillende organisaties/instellingen neergelegd.
Alleen van ConsuWijzer kreeg ik na enige tijd een e-mail met handige tips en acties die ik zou kunnen ondernemen!! Uiteindelijk kwam ik er zelf achter dat gsm.nl het Qshops keurmerk heeft en dat die met je klacht verhaal kunnen gaan halen.