LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hetzelfde UPC abonnement verschillende prijzen

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Electuur

Hetzelfde UPC abonnement verschillende prijzen

Ongelezen bericht door Electuur »

Hallo,

Ik heb in het verleden een abonnement bij UPC afgesloten. Dit betrof Internet Easy en Telefonie basis. Ik betaal daar nu, en waarschijnlijk ook in de toekomst, € 30,54 per maand voor. Iemand die nu hetzelfde abonnement neemt hoeft echter slechts € 25,- per maand te betalen. Dit is geen actieprijs. Is het toegestaan dat UPC verschillende prijzen voor hetzelfde pakket hanteert? Ik vind dit zeer onrechtvaardig.

Met vriendelijke groet,
Electuur

agro

Re: Hetzelfde UPC abonnement verschillende prijzen

Ongelezen bericht door agro »

Is het toegestaan dat UPC verschillende prijzen voor hetzelfde pakket hanteert?
Van de firma list en bedrog kan je alles verwachten, als het volgens hun is toegestaan is het ook toegestaan althans volgens hun dan toch.
Een goeie raad kappen met die handel, er zijn betere en goedkopere alternatieven, en dan zonder ergernis :wink: :wink:

Jezper-UPC

Ongelezen bericht door Jezper-UPC »

Beste Electuur,

Graag kijk ik wat ik voor u kan betekenen. Zou zo vriendelijk willen zijn om uw klantnummer of uw postcode en huisnummer te mailen naar [email protected]? Wanneer ik uw gegevens ontvangen heb zal ik zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om deze vervelende kwestie met u door te nemen.

Met vriendelijke groet,
UPC Webcareteam

Jezper-UPC

rednax

Ongelezen bericht door rednax »

Het lijkt met dat je vast kan overstappen naar een ander pakket/product en dan ook van de lagere prijs kunt profiteren.

Gesloten