Hallo allemaal,
Ik weet niet of ik dit in het juiste subforum zet, anders moet de moderator het maar even in het juiste subforum zetten.
Ik zit met het volgende. Ik werd vanmorgen opgebeld door een alleraardigst persoon (bedrijf kon ik niet verstaan) die mij vertelde dat ik met een vragenlijst had meegedaan (dit klopt was van het nibud) en dat hun mij een hotelbon voor 3 dagen mochten aanbieden en dat ik ook nog multivitamines a-z zou krijgen. Het pakket had een waarde van 50 euro maar die hoefde ik niet te betalen, Maar er werd wel een kleine bijdrage gevraagd van 9.95 inclusief verzendkosten.
Na mijn eerste euforie begon ik na te denken en gelukkig had ik nog geen ja gezegd (ze vroeg al wel om al mijn gegevens) en toen zei ze dat ik de kosten pas 14 dagen na ontvangst hoefde te betalen. Ik vind dit op zijn zachts gezegd nogal vreemd en wil niet aan een soort abbonementsvorm vastzitten waar ik verplicht ben om bepaalde zaken af te nemen voor een bepaalde tijd. Wat denken jullie is dit zo een verkooptruc?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hotelbon aangeboden gekregen icm multivitamines
Re: hotelbon aangeboden gekregen icm multivitamines
Jameave schreef:Wat denken jullie is dit zo een verkooptruc?
Oke, dank je wel new mikey. IK moet hier dus niet op ingaan!
-
Wij zijn op dezelfde manier benaderd door de firma Solay uit Alblasserdam.
Helaas waren we wat minder voorzichtig en zijn we er helaas wel "in getrapt".
Ze hebben hele snelle en gluiperige verkopers aan de telefoon zitten. Nu hebben we alles terug gestuurd, aangezien we achteraf helemaal geen zin hadden in de multivitamine van dit bedrijf. Blijken we echter volgens hun alles te laat te hebben terug gestuurd en nu zouden we aan een jaarcontract vast zitten.
Na ongeveer 10 emailtjes heen en weer via het klachten panel van de Consumentenbond komt de firma met een voorstel om het contract te halveren. Rest echter nog de discussie, wie de incassokosten gaat betalen, of dat deze worden kwijtgescholden.
We zijn, om verdere discussies te vermijden akkoord gegaan met het half jaar, maar het is en blijft een bagger bedrijf waar ik niemand adviseer ooit zaken mee te gaan doen.
Ik ben heel blij, dat jullie er in getrapt zijn.
Wij zijn volgende keer ook een stuk voorzichtiger nu.
Helaas waren we wat minder voorzichtig en zijn we er helaas wel "in getrapt".
Ze hebben hele snelle en gluiperige verkopers aan de telefoon zitten. Nu hebben we alles terug gestuurd, aangezien we achteraf helemaal geen zin hadden in de multivitamine van dit bedrijf. Blijken we echter volgens hun alles te laat te hebben terug gestuurd en nu zouden we aan een jaarcontract vast zitten.
Na ongeveer 10 emailtjes heen en weer via het klachten panel van de Consumentenbond komt de firma met een voorstel om het contract te halveren. Rest echter nog de discussie, wie de incassokosten gaat betalen, of dat deze worden kwijtgescholden.
We zijn, om verdere discussies te vermijden akkoord gegaan met het half jaar, maar het is en blijft een bagger bedrijf waar ik niemand adviseer ooit zaken mee te gaan doen.
Ik ben heel blij, dat jullie er in getrapt zijn.
Wij zijn volgende keer ook een stuk voorzichtiger nu.
-
Ook ik ben er ingetrapt, HELAAS!
Wat een klantonvriendelijk en agressief bedrijf, dat Solay!
Ik heb nooit een welkomstbrief ontvangen waardoor ik niet goed op de hoogte was van de voorwaarden.
Waardoor ik ook vast zit aan 4 kwartaalleveringen multivitamines.
Ook mij hebben ze het voorstel gedaan om het te halveren en dus 2 zendingen te ontvangen ipv 4!
Ben daar nog niet op ingegaan omdat ik eerst van hun bewijs wil dat de welkomstbrief is verstuurd!
Klacht inmiddels gemeld bij Kassa, Radar, ACM en hoop dat er heel snel iets gedaan kan worden aan dit waardeloze bedrijf!
Wat een klantonvriendelijk en agressief bedrijf, dat Solay!
Ik heb nooit een welkomstbrief ontvangen waardoor ik niet goed op de hoogte was van de voorwaarden.
Waardoor ik ook vast zit aan 4 kwartaalleveringen multivitamines.
Ook mij hebben ze het voorstel gedaan om het te halveren en dus 2 zendingen te ontvangen ipv 4!
Ben daar nog niet op ingegaan omdat ik eerst van hun bewijs wil dat de welkomstbrief is verstuurd!
Klacht inmiddels gemeld bij Kassa, Radar, ACM en hoop dat er heel snel iets gedaan kan worden aan dit waardeloze bedrijf!