| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik weiger te betalen voor slechte apparatuur van KPN
-
Krielhaantje
Ik weiger te betalen voor slechte apparatuur van KPN
Ben al jaren abonnee bij KPN en nu is een van mijn 2 tv ontvangers stuk. Jaren lang werd deze gratis door een koerier om gewisseld. Nu moet ik daar 10 euro voor gaan betalen. Betaal 65 euro in de maand en heb maar 11 mb internet snelheid en in het verleden heel veel problemen gehad met mijn ontvangers. (soms wel 2 of 3 keer omruilen in 1 week) Word een dure geschiedenis als ik daar iedere keer 10 euro voor moet betalen. Kan wel gratis maar dan moet ik naar post nl service punt. IK vind dit geen service van KPN dat ik moet gaan betalen voor slechte apparatuur van hun en weiger dit dan ook te doen
Re: Ik weiger te betalen voor slechte apparatuur van KPN
De service van KPN bestaat uit het gratis leveren van een nieuwe kastje bij een PostNL Service punt. Als U meer wilt dan die gratis service dan zult U daarvoor moeten betalen. Dit zal vast wel ergens in de voorwaarden van KPN staan. Dat weet ik niet want ik heb niet meer van de KPN en verdiep me dan ook niet meer in hun voorwaarden.Krielhaantje schreef:Ben al jaren abonnee bij KPN en nu is een van mijn 2 tv ontvangers stuk. Jaren lang werd deze gratis door een koerier om gewisseld. Nu moet ik daar 10 euro voor gaan betalen. Betaal 65 euro in de maand en heb maar 11 mb internet snelheid en in het verleden heel veel problemen gehad met mijn ontvangers. (soms wel 2 of 3 keer omruilen in 1 week) Word een dure geschiedenis als ik daar iedere keer 10 euro voor moet betalen. Kan wel gratis maar dan moet ik naar post nl service punt. IK vind dit geen service van KPN dat ik moet gaan betalen voor slechte apparatuur van hun en weiger dit dan ook te doen
Zeer onverstandige houding om te weigeren te betalen. Vroeg of laat krijg je dan vanzelf een rechtzaak aan je broek wegens wanbetaling.
Laat het gratis bij een service punt leveren of betaal voor de extra service. Doe niet zo moeilijk...
Laat het gratis bij een service punt leveren of betaal voor de extra service. Doe niet zo moeilijk...
Is dat servicepunt in Groningen en woont u in Maastricht? Dan hebt u gelijk.
-
ManchesterU15
Stel je voor dat je iets naar een postnl service point moet brengen.
Man man man, je verhaal schrijven op het forum heeft net zoveel tijd gekost als even dat ding afgeven.
Sommige mensen..........................
Man man man, je verhaal schrijven op het forum heeft net zoveel tijd gekost als even dat ding afgeven.
Sommige mensen..........................
@krielhaantje, u gedraagt zich ook als een 'krielhaantje"Krielhaantje schreef:Ben al jaren abonnee bij KPN en nu is een van mijn 2 tv ontvangers stuk. Jaren lang werd deze gratis door een koerier om gewisseld. Nu moet ik daar 10 euro voor gaan betalen. Betaal 65 euro in de maand en heb maar 11 mb internet snelheid en in het verleden heel veel problemen gehad met mijn ontvangers. (soms wel 2 of 3 keer omruilen in 1 week) Word een dure geschiedenis als ik daar iedere keer 10 euro voor moet betalen. Kan wel gratis maar dan moet ik naar post nl service punt. IK vind dit geen service van KPN dat ik moet gaan betalen voor slechte apparatuur van hun en weiger dit dan ook te doen
Kpn heeft de spelregels aangepast en daar bent ook u van op de hoogte gesteld.
Onderdelen vervangen is "GRATIS" als u het ophaalt bij een service punt en voor thuisbezorgen moet betaald worden.
Dar er geen sprake meer is van "service" ondervindt ik ook , maar van KPN mag al jaren niet meer de ouderwetse service worden verwacht, de concurrentiestrijd is daar te heftig voor.
Ophalen/thuis laten bezorgen/abonnement opzeggen, dat zijn de drie mogelijkheden waar u een keuze uit kunt maken.
En niet betalen wordt automatisch gevolgd door een afsluiting, met alle daarbij behorende ellende van dien.
Sterkte in uw strijd !!
-
NeoDutchio
Als u zo veel klachten hebt over KPN, waarom bent u nog steeds klant? Of valt het allemaal wel mee?
Geen idee wanneer u boodschappen gaat doen, maar neem het doosje dan mee en lever het in bij een PostNL punt. Het zou sterk zijn als die nou net niet in het winkelcentrum zit waar u heen gaat.
Geen idee wanneer u boodschappen gaat doen, maar neem het doosje dan mee en lever het in bij een PostNL punt. Het zou sterk zijn als die nou net niet in het winkelcentrum zit waar u heen gaat.