LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] inc bureau mg de jong i.o van upc

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
suzan020

inc bureau mg de jong i.o van upc

Ongelezen bericht door suzan020 »

verwijderd bericht
Laatst gewijzigd door suzan020 op 29 nov 2012 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.

megatron29

Re: inc bureau mg de jong i.o van upc

Ongelezen bericht door megatron29 »

Lees dit forum maar eens goed door. http://forum.www.trosradar.nl/viewforum.php?f=36

Heb hetzelfde gehad met een videotheekhouder die me met een incassobureau dreigde over een verzonnen boete van 6 jaar oud(een film te laat terug gebracht) en ik moest daar dus de 6 jaar lang opgebouwde boete terug betalen.
Bleek dat het incassobureau die "info" opkocht bij videotheken om zo makkelijk geld te verdienen. Incassobureaus mogen zover ik weet helemaal niets. Ik heb toen een brief naar het betreffende incassobureau gestuurt en ze gedreigt met een rechtzaak, ik heb hierna nooit meer wat gehoort. Dit is al enkele jaren geleden.
Dit vond ik op het forum dit heb ik toen ook toegpast in mijn brief aan het incassobureau.

Bewijs:

Ze stellen dat er een bedrag openstaat.
Dit dient men aan te tonen aan de hand van een factuur, kopieeen van herinneringsbrieven etc.
Geen bewijs = geen vordering. (zal niet de eerste keer zijn dat een incassoclubje dit probeert)

Afgehandeld:
U geeft aan dat, indien men niet binnen de door U gestelde termijn bewijzen kan overhandigen - de vordering niet meer bestaat.

Aangetekend verzenden verdient de voorkeur trouwens, omdat je dan ook bewijs hebt dat het is aangekomen. ineens "zoek raken" is ook vaak een tactiek.

Als je 100% zeker bent dat alles altijd betaald is, zit IJ fout - en niet jij.
Alleen, het is wel zo dat jij actie moet ondernemen, voordat het uit de hand loopt. (kan alsnog met een sisser aflopen, maar kost veel energie).

suzan020

Ongelezen bericht door suzan020 »

verwijderd bericht
Laatst gewijzigd door suzan020 op 29 nov 2012 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.

megatron29

Ongelezen bericht door megatron29 »

Mailtje heeft weinig zin, een aangetekende brief sturen en je bent er klaar mee.

Gesloten