LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] INFO HUURWONING

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
jacobheerema

INFO HUURWONING

Ongelezen bericht door jacobheerema »

OPPASSEN
Op diverse sites waaronder www.marktplaats.nl en ook www. speurders.nl staan talloze woningen en appartamenten aageboden voor belachelijk lage prijzen. Zo staanop marktplaats alleen al 40-50 woningen aangeboden. De instructie is steeds dezelfde: sms-en naar 7733 met het woningnummer en dan ben je dus.......aan de beurt. je bent de sjaak, want dan krijg je ongewilde en dus betaalde sms-jes terug. ik heb dit reeds gemeld aan marktplaats, maar ze reageren niet. Jammer, want dit is een goede site. Via www. smsafmelden.info (er zijn ook andere sites die dit doen) kun je er binnen enkele dagen vanaf komen. Ik snap echter niet waarom marktplaats hier steeds intuint! Je kunt IP nummers checken en steeds filteren etc. maar dat kost...geld. Nu worden er elke dag tientallen domme (net als ik!) mensen ingeluisd..... Jullie zijn gewaarschuwd.

stofzuigertje

Re: INFO HUURWONING

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als erg goedkoop betekend verdacht en betalen voor info zou ik nooit doen.

U krijgt nooit een huis en is uw geld kwijt en het stoppen van SMS diensten is erg bekend op dit forum dus veel problemen.

Marktplaats heeft belang bij betalende adverteerders en als er geen klachten komen gaan ze er mee door, dus klaag vooral over dit soort aanbieders.

Gesloten