LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] iPhone kapot na reparatie

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
amakkermans

iPhone kapot na reparatie

Ongelezen bericht door amakkermans »

Balen! Laat ik eindelijk mijn wifi-antenne van mijn iPhone repareren bij Smartrepair in Tilburg en gelukkig is het ontvangst weer goed. Maar nu vallen van mijn toetsenbord de letters K en M uit en het cijfer 9 reageert niet. Net teruggebeld en adviezen opgevolgd over opnieuw opstarten en zo, deden ze het nog niet. Gaf hij aan dat zijn collega al bij aanvang reparatie had gezegd dat de touchscreen niet goed werkte. Ik heb tot vanochtend geen last gehad van een slecht werkende touchscreen. Enige mogelijkheid is een nieuwe touchscreen installeren. Wat zijn de kosten? € 120,-!!! Ik ben het er absoluut niet mee eens, ik denk dat er bij de reparatie iets mis is gegaan.. Wat nu?? #dtv

vlietjvan

Re: iPhone kapot na reparatie

Ongelezen bericht door vlietjvan »

Heb je een bewijs gekregen toen je het toetstel hebt ingeleverd? Zo ja, staat daar iets op over de staat van het toestel?

amakkermans

vlietjvan schreef:Heb je een bewijs gekregen toen je het toetstel hebt ingeleverd? Zo ja, staat daar iets op over de staat van het toestel?
Ik heb een innamebewijs,
Probleem / reparatie omschrijving
Merk: Apple iPhone 6
Slecht wifi bereik, getest oke

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Antenne zit achterin bereikbaar en de cijfers en letters, toeval dat het nu net stuk ging maar U heeft geen bewijs dat dit door reparatie komt.

Normaal is het scherm niet aangeraakt, en probeer het eens over dwars... als de letters dan goed werken is het slechte plek in scherm en dat kan.
Ik heb zelf oude reserve met probleem van alle onderste 2 rijen en omdraaien en op zijn kop is alles wel goed bedienbaar...
Alleen is de ingevoerde tekst minder leesbaar dan, en dan zie je het wazige scherm.
Een telefoon heeft geen onder of bovenkant dus probeer dwars of op zijn kop houden.... bij mij werkte het daarom nog zonder duur nieuw scherm....

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

stofzuigertje schreef: Een telefoon heeft geen onder of bovenkant
Bijzondere telefoons heb je.

amakkermans

stofzuigertje schreef:Antenne zit achterin bereikbaar en de cijfers en letters, toeval dat het nu net stuk ging maar U heeft geen bewijs dat dit door reparatie komt.

Normaal is het scherm niet aangeraakt, en probeer het eens over dwars... als de letters dan goed werken is het slechte plek in scherm en dat kan.
Ik heb zelf oude reserve met probleem van alle onderste 2 rijen en omdraaien en op zijn kop is alles wel goed bedienbaar...
Alleen is de ingevoerde tekst minder leesbaar dan, en dan zie je het wazige scherm.
Een telefoon heeft geen onder of bovenkant dus probeer dwars of op zijn kop houden.... bij mij werkte het daarom nog zonder duur nieuw scherm....
Klopt, als ik de iPhone kantel werkt het toetsenbord wel. Met wordfeud of wordon werkt het weer niet, zijn niet kantelbaar.

Gesloten