hallo het is misschien dom maar voor de zoveelste keer word er gevraagd heb je nu nog geen ipod, en voor de zoveelste keer denk ik wat is in godsnaam een ipod en wat doe je er mee.
Het zal de leeftijd wel zijn ook zo iets een ubs stick het is iets voor de computer maar waar stop je dat ding dan,ik heb alleen een kleine opening voor het snoertje van mijn camara en wat doe je met die stick (serieus) is het zoiets als een harde schijf sla je er dingen op?
en hoe herkent die computer dat dan?
Ik ben blij dat ik veel vragen op het forum kan stellen want anders kwam ik er nooit meer uit, er zijn zoveel dingen die een mens niet uit zich zelf weet.
Ayla
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ipod
Re: ipod
Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden!
Een Ipod is een digitale muziekafspeler.
Dus vergelijk het maar met een Walkman, maar dan zonder bewegende delen.
De muziek staat opgeslagen in chips en de muziek wordt vaak via een USB aansluiting van de computer op de Ipod gezet.
Ipod is een MP3 speler van het merk Apple.
Het voordeel van dergelijke muziekafspelers is dat er heel veel muziek op kan worden gezet.
Een Ipod is een digitale muziekafspeler.
Dus vergelijk het maar met een Walkman, maar dan zonder bewegende delen.
De muziek staat opgeslagen in chips en de muziek wordt vaak via een USB aansluiting van de computer op de Ipod gezet.
Ipod is een MP3 speler van het merk Apple.
Het voordeel van dergelijke muziekafspelers is dat er heel veel muziek op kan worden gezet.
Dank je wel ikbenik,
kun je ook vertellen als ik een tweede computer wil gebruiken op internet gaan hoe ik dat doe, ik heb internet en bellen en kan ook draadloos volgens de monteur. maar als de tweede computer boven staat hoe doe ik dat dan, zonder dat er draden doorgetrokken moet worden
groetjes ayla
kun je ook vertellen als ik een tweede computer wil gebruiken op internet gaan hoe ik dat doe, ik heb internet en bellen en kan ook draadloos volgens de monteur. maar als de tweede computer boven staat hoe doe ik dat dan, zonder dat er draden doorgetrokken moet worden
groetjes ayla
De meeste netwerken communiceren via een netwerkkabels of draadloos.
Wil je een computer met een draadloze netwerk verbinden, dan dien je een draadloze netwerkkaart in de computer te zetten.
Daarvoor heb je 4 mogelijkheden:
- Bij een normale computer kun je daar een speciale netwerkkaart in de computer laten zetten.
- Bij de laptop of een normale computer kun je ook daarvoor in de plaats een draadloze netwerkkaart in de vorm van een USB-Stick gebruiken.
- Bij de laptop kun je een speciale PC-CARD of PCMCIA-card gebruiken.
- In de moderne laptop zit vaak al een draadloze netwerkkaart ingebouwd.
Let wel op!:
Als in een huis veel betonbewapening is gebruikt, is de kans heel groot dat de verbindingen naar boven niet zal lukken.
Wil je het op zekerheid spelen:
Trek dan gewoon draden. Want dan heb je de maximale beveiliging en haal je ook de maximale snelheid.
Wil je een computer met een draadloze netwerk verbinden, dan dien je een draadloze netwerkkaart in de computer te zetten.
Daarvoor heb je 4 mogelijkheden:
- Bij een normale computer kun je daar een speciale netwerkkaart in de computer laten zetten.
- Bij de laptop of een normale computer kun je ook daarvoor in de plaats een draadloze netwerkkaart in de vorm van een USB-Stick gebruiken.
- Bij de laptop kun je een speciale PC-CARD of PCMCIA-card gebruiken.
- In de moderne laptop zit vaak al een draadloze netwerkkaart ingebouwd.
Let wel op!:
Als in een huis veel betonbewapening is gebruikt, is de kans heel groot dat de verbindingen naar boven niet zal lukken.
Wil je het op zekerheid spelen:
Trek dan gewoon draden. Want dan heb je de maximale beveiliging en haal je ook de maximale snelheid.