Ik heb mijn telefoon verzekerd bij Vodafone. Toen ik mijn abonnement verlengde werd mij gevraagd of ik een verzekering wilde. Ik zei nee, want als je je telefoon kwijtraakt of hij wordt gestolen, moet je je hersens zowat ingeslagen hebben met getuigen om je telefoon vergoed te krijgen.
Medewerker zei, oh we hebben ook nog een uitgebreide verzekering, dan is dat allemaal wel gedekt. Prima, verzekeren maar.
Nu is de telefoon verloren en wordt er niets uitgekeerd, omdat het eigen simkaartje er niet in zat. Staat weer ergens in de polisvoorwaarden.
Ik begrijp niet dat mobiele providers zo maar allerlei eigen regeltjes kunnen maken en je dus steeds mogen bestelen.
Waar kan je dat aan de kaak stellen, want dit is natuurlijk te zot. De telefoon is van mij, ik betaal de verzekering en omdat ik een ander simkaartje heb geplaatst is de telefoon niet verzekerd. Het andere simkaartje staat ook op mijn naam. Maar zelfs als ik de telefoon aan mijn toen minderjarige dochter had gegeven: ik betaal er toch een verzekeriing voor?!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Is telefoon verzekerd bij Vodafone met andere simkaart?
Is telefoon verzekerd bij Vodafone met andere simkaart?
Laatst gewijzigd door Radar op 25 mar 2017 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast
Reden: Onderwerp aangepast
Re: Is telefoon verzekerd bij Vodafone met andere simkaart?
Vodafone Garant Verzekeringsvoorwaarden
Verzekeraar ACE zal tijdens de verzekeringsperiode, in ruil voor betaling van de maandelijkse premie, aan u en/of
Vodafone Libertel B.V., Avenue Ceramique 300, 6221 KX Maastricht (‘Vodafone’) de kosten vergoeden van
Definities:
Punt 4 :
Garant Basis en Garant Top PakketMobiele telefoon:
Daarmee wordt bedoeld – en deze verzekering geldt uitsluitend voor - de mobiele telefoon
of tablet met het IMEI nummer resp. serienummer dat bij ons bekend is en op het contract is weergegeven, en
die voorzien is van een door Vodafone geleverde SIM-kaart die voor gebruik door Vodafone is geactiveerd
1. U bet dus niet verzekerd bij Vodafone maar bij de firma ACE.
2. De sim kaart die er op moment van verlies in zat moet door Vodafone geleverd en geactiveerd zijn.
Verzekeraar ACE zal tijdens de verzekeringsperiode, in ruil voor betaling van de maandelijkse premie, aan u en/of
Vodafone Libertel B.V., Avenue Ceramique 300, 6221 KX Maastricht (‘Vodafone’) de kosten vergoeden van
Definities:
Punt 4 :
Garant Basis en Garant Top PakketMobiele telefoon:
Daarmee wordt bedoeld – en deze verzekering geldt uitsluitend voor - de mobiele telefoon
of tablet met het IMEI nummer resp. serienummer dat bij ons bekend is en op het contract is weergegeven, en
die voorzien is van een door Vodafone geleverde SIM-kaart die voor gebruik door Vodafone is geactiveerd
1. U bet dus niet verzekerd bij Vodafone maar bij de firma ACE.
2. De sim kaart die er op moment van verlies in zat moet door Vodafone geleverd en geactiveerd zijn.