LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kenmerken en Motieven Forumgebruikers

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
emmied

Kenmerken en Motieven Forumgebruikers

Ongelezen bericht door emmied »

Beste forumgebruikers,

ik ben bezig met mijn afstudeerscriptie over sociale media en ik zou hier graag jullie hulp bij willen gebruiken. Mijn onderzoek gaat erover wat de kenmerken en motieven van forumgebruikers zijn en aan wie kan ik dat beter vragen dan aan de forumgebruikers zelf! Gelukkig heb ik toestemming gekregen van de moderators van Tros Radar om mijn enquête hier te mogen uitzetten want ik ben ontzettend benieuwd naar wat jullie kenmerken en motieven zijn.

Wanneer jullie mijn enquête in willen vullen dan kan dit via onderstaande link:
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=21492

Wanneer de link niet werkt kun je de enquête ook openen door een nieuw tabblad te openen en daar de link in te kopiëren.

Ik wil jullie alvast bedanken voor het invullen, en mochten jullie vragen hebben dan kunnen jullie die me stellen en zal ik er zo snel mogelijk antwoord op geven.

Met vriendelijke groet,
Emmie Denissen

emmied

Re: Kenmerken en Motieven Forumgebruikers

Mijn enquete staat nu een dag online en ik wil bedanken degene die hem al hebben ingevuld. Graag zou ik nog wel willen aanvullen dat mocht u alleen maar LEZEN op deze site en dus niet bent ingelogd ik U ook wil uitnodigen om de enquete in te vullen.

Het is namelijk belangrijk om te weten wie er postings plaatsen op Tros Radar maar ook wie ze lezen.

emmied

Re: Kenmerken en Motieven Forumgebruikers

Hallo allemaal,

Graag wil ik jullie nogmaals wijzen op mijn enquete. Ik wil iedereen bedanken die hem tot nu toe heeft ingevuld, en hoop dat er daar nog veel bij mogen komen.

Gesloten