ik had wanadoo. en online en hebt besloten over te stappen, ook van wegen dat ik
Mail adressen kwijt zou zijn en dat ik ook digitene had was de keuzen makkelijk alles in 1 heb ik besloten, en ben op 05-06-2012 naar de KPN winkel gegaan en alles daar geregeld. Niets aan de had en tot nu toe heb ik nog niets bijna 3 maanden, Wanadoo en online ben ik al kwijt ( al lang ) maar aangesloten zijn voor KPN is tot nu toe onmogelijk, data box staat al wel aan gesloten en daar knipperen de nodige lampen al op tot nu 3 stuks maar de vaste lijn als ik die belt hoor ik een mogelijkheid tot in spreken?
Deze brief hebt ik nu bij de KPN klanten dienst neer gelegd en wil nu dat er van hun uit wat wordt gedaan
UPC is voor mij geen mogelijkheid,(op lichters)
Aan KPN
Afdeling klanteninfo
Onderwerp: ingebrekestelling.
Na aan leiding van meerdere telefoon en schijven wil ik nu nogmaals verzoeken om mij aan te sluiten, op uw netwerk alles in 1 pakket aangezien ik al van af volgens uw brief in 04-07-2012 gebruikt had kunnen, maken van uw netwerk en tv ( interactieve ) op het moment is het nog mogelijk om gebruikt te kunnen maken van digitale tv
Ik heb geen wens data met uw afgesproken, daar was toen wel sprake van, de overstap hebt ik aan uw onderneming overgelaten.
De volgende data: zouden er monteurs langs komen om het in orde temaken,
05 juli 2012 en op 10 augustus maar 1 dag er voor is de afspraken afgezegd en op 16 augustus zouden ze weer opnieuw weer komen maar wij hebben vergeefs op de monteur zitten wachten.
Hebt al veel geld uit gegeven tot nu toe aan telefoon en op waardering aan dongel aanschaft
En ik hebt tot nu toe nog geen contract met uw onderneming ik hebt wel getekend, maar er is tot nu toe nog niets tot stand gekomen.
Ik heb wel al € 102,00 aanbetaald aan u voornamelijk ( kosten en gebruik van alles in 1 pakket )
( Op 09-09-2012 zal weer een nieuwe maand van mijn rekening gehaald worden )
Ik vraag mij af of ik moet betalen voor iets wat ik tot nu toe nog niet krijgt ?
Over deze rekening beschikt ik ook niet over een overzicht,omdat deze in mijn KPN zit waar ik via een laptop niet bij kan komen en tevens ook geen vaste aan sluit aders is.
Graag wil ik dat uw er grote spoed achter zet, en in onze onder houd van data 18 juli 2012
Waar in u mij een zogenoemde VDSL – techniek te realiseren
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klachten KPN
klachten KPN
Laatst gewijzigd door cobra2 op 19 aug 2012 14:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: klachten KPN
Als ik het zo lees zit je al een poos zonder.
Stuur KPN alsnog een aangetekende brief en geef ze 7 dagen de tijd om te leveren, zo niet dan het contract laten ontbinden wegens niet nakomen van diensten.
succes.
Stuur KPN alsnog een aangetekende brief en geef ze 7 dagen de tijd om te leveren, zo niet dan het contract laten ontbinden wegens niet nakomen van diensten.
succes.
graag wil k nog maals op een bericht van mij wat aan toevoegen
in middels is alles op gelost en werkt naar behoren na aandringen is er een monteur geweest en heeft de laatse hand aan het geen gedaan, na een bericht aan kpn dat ik kosten hebt moeeten maken voor de tijd dat ik geen internet had en telfoon ( vaste ) hebt ik alle gemaakte kosten retour ontvangen.
met de som € 250.00 euro voor bellen met hun en dat ze al kosten hebben afgeschreven voor het gebruik er van , ( dat wat ik niet had ) en een half jaar lang een verlaging op het abelement wat ik had afgelsloten met een mooie bos bloemen die ik van daag ook nog eens hebt ontvangen.
het heeft lang geduurt ruim 3 maanden maar het is toch op een nete manier op gelost
in middels is alles op gelost en werkt naar behoren na aandringen is er een monteur geweest en heeft de laatse hand aan het geen gedaan, na een bericht aan kpn dat ik kosten hebt moeeten maken voor de tijd dat ik geen internet had en telfoon ( vaste ) hebt ik alle gemaakte kosten retour ontvangen.
met de som € 250.00 euro voor bellen met hun en dat ze al kosten hebben afgeschreven voor het gebruik er van , ( dat wat ik niet had ) en een half jaar lang een verlaging op het abelement wat ik had afgelsloten met een mooie bos bloemen die ik van daag ook nog eens hebt ontvangen.
het heeft lang geduurt ruim 3 maanden maar het is toch op een nete manier op gelost
Drie maanden kan ik niet netjes vinden.het heeft lang geduurt ruim 3 maanden maar het is toch op een nete manier op gelost