Een verhaal over Nespresso klantenservice van grappig tot hoogst irritant en zover bekend niet eerder voorgekomen en zowel ik als de klantenservice Nespresso tasten volledig in het duister.
23 februari aan het werk in de avond om ca.23uur krijg ik op mijn mobiel een oproep met een privé nummer, ik neem toch op en er wordt in het Engels gevraagd "can i help you"
Op mijn beurt vraag ik met wie ik spreek en krijg als antwoord klantenservice Nespresso België u heeft ons gebeld ... ik zeg nee meneer u beld mij waardoor er een discussie ontstaat wie wie nu gebeld heeft.
Na 10min discuseren beëindigen we het gesprek!
Nog geen 2 min. Later weer een oproep weer privé nummer en ditmaal een vrouw wederom Nespresso klantenservice België wederom discussie na 15min gesprek beëindigd
Geloof of niet maar dit herhaald zich 20x in 2 uur
Inmiddels die avond mijn Nespresso account verwijderd en de klantenservice Nespresso België verwijderd mijn telefoonnummer uit hun systeem.
Die vrijdag niet meer lastig gevallen.
Echter de vrijdag er op zelfde tijd zelfde probleem met klantenservice Nespresso België niemand snapt het, temeer omdat je moet een Nespresso account in het betreffende land hebben om de klantenservice te kunnen bellen en ik heb geen account meer
Afijn na wederom zo'n 20 oproepen en toch wel de nodige irritatie niet meer lastig gevallen.
Tot ... jawel de daarop volgende vrijdag opnieuw het zelfde probleem met klantenservice Nespresso België en wederom ca 20x opgeroepen en steeds weer de discussie dat ik de klantenservice bel... maar op het moment dat zij zien dat er gebeld wordt wordt ik ook gebeld door klantenservice Nespresso België en zij zien op hun scherm uit privacy niet het nummer van de klant die beld maar alleen een groen en rood telefoontje en ik prive nummerin mijn scherm.
En jawel de vrijdag erop weer een oproep weer privé nummer maar dit keer klantenservice Nespresso Duitsland zelfde probleem zelfde discussie 2min na einde gesprek weer opnieuw oproep privé nummer maar dit keer klantenservice Nespresso Engeland zelfde discussie niemand snapt het na gesprek 2min later opnieuw oproep privé nummer maar dit keer klantenservice Nespresso frankrijk en erna ook nog klantenservice Nespresso Spanje en Portugal en rond 23 uur klantenservice Nespresso jaa gelukkig van Nederland na wederom een discussie en vele testjes en bepaalde zaken nader uitzoeken en 1.5uur lang aan telefoon hopen we het probleem te hebben gevonden zal met mijn provider t-mobile contact moeten zoeken die op hun beurt het ook niet begrijpen en er bij hun in het systeem geen verstoringen zijn
De vrijdag erop volgend .... heyyyy geen oproepen van Nespresso.... zou het probleem dan eindelijk verholpen zijn ....
Gisteravond 30 maart 21uur JAHOOR klantenservice Nespresso Nederland wederom discussie... maar nu !!! We horen beide iemand die tegen mij zegd goedenavond waarmee kan ik u van dienst zijn ....
De dame die mij als eerste te woord stond zegd dat nu haar collega die nog geen meter van haar af zit met mij praat dus ik met 2 vrouwen van klantenservice Nespresso tegelijk grappig niemand die het snapt
Einde gesprek 2min later opnieuw oproep privé nummer maar dit keer klantenservice Nespresso Duitsland zelfde probleem zelfde discussie maar er komt ook een persoon van klantenservice Nederland OMG tegelijk ook nog Frankrijk en Engeland
Dus een groepsgesprek ik met Duitsland Nederland Frankrijk en Engeland
En iedereen praat door elkaar en niemand die het snapt ....
Klantenservice Duitsland vraagt mijn mobiele nummer om dit aan de it afdeling te geven en uit te laten zoeken hoe en wat ....
Mijn vraag... zijner onder u ook met hetzelfde probleem ....
Wordt er nu wel gek van
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klantenservice Nespresso valt klant lastig
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 31 mar 2018 13:46
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Klantenservice Nespresso valt klant lastig
Volgens mij kunnen partijen vanuit het buitenland niet anoniem bellen, wordt je niet enorm in de **** genomen door iemand?Albert.Schoor schreef:Een verhaal over Nespresso klantenservice van grappig tot hoogst irritant en zover bekend niet eerder voorgekomen en zowel ik als de klantenservice Nespresso tasten volledig in het duister.
23 februari aan het werk in de avond om ca.23uur krijg ik op mijn mobiel een oproep met een privé nummer, ik neem toch op en er wordt in het Engels gevraagd "can i help you"
Op mijn beurt vraag ik met wie ik spreek en krijg als antwoord klantenservice Nespresso België u heeft ons gebeld ... ik zeg nee meneer u beld mij waardoor er een discussie ontstaat wie wie nu gebeld heeft.
Na 10min discuseren beëindigen we het gesprek!
Nog geen 2 min. Later weer een oproep weer privé nummer en ditmaal een vrouw wederom Nespresso klantenservice België wederom discussie na 15min gesprek beëindigd
Geloof of niet maar dit herhaald zich 20x in 2 uur
Inmiddels die avond mijn Nespresso account verwijderd en de klantenservice Nespresso België verwijderd mijn telefoonnummer uit hun systeem.
Die vrijdag niet meer lastig gevallen.
Echter de vrijdag er op zelfde tijd zelfde probleem met klantenservice Nespresso België niemand snapt het, temeer omdat je moet een Nespresso account in het betreffende land hebben om de klantenservice te kunnen bellen en ik heb geen account meer
Afijn na wederom zo'n 20 oproepen en toch wel de nodige irritatie niet meer lastig gevallen.
Tot ... jawel de daarop volgende vrijdag opnieuw het zelfde probleem met klantenservice Nespresso België en wederom ca 20x opgeroepen en steeds weer de discussie dat ik de klantenservice bel... maar op het moment dat zij zien dat er gebeld wordt wordt ik ook gebeld door klantenservice Nespresso België en zij zien op hun scherm uit privacy niet het nummer van de klant die beld maar alleen een groen en rood telefoontje en ik prive nummerin mijn scherm.
En jawel de vrijdag erop weer een oproep weer privé nummer maar dit keer klantenservice Nespresso Duitsland zelfde probleem zelfde discussie 2min na einde gesprek weer opnieuw oproep privé nummer maar dit keer klantenservice Nespresso Engeland zelfde discussie niemand snapt het na gesprek 2min later opnieuw oproep privé nummer maar dit keer klantenservice Nespresso frankrijk en erna ook nog klantenservice Nespresso Spanje en Portugal en rond 23 uur klantenservice Nespresso jaa gelukkig van Nederland na wederom een discussie en vele testjes en bepaalde zaken nader uitzoeken en 1.5uur lang aan telefoon hopen we het probleem te hebben gevonden zal met mijn provider t-mobile contact moeten zoeken die op hun beurt het ook niet begrijpen en er bij hun in het systeem geen verstoringen zijn
De vrijdag erop volgend .... heyyyy geen oproepen van Nespresso.... zou het probleem dan eindelijk verholpen zijn ....
Gisteravond 30 maart 21uur JAHOOR klantenservice Nespresso Nederland wederom discussie... maar nu !!! We horen beide iemand die tegen mij zegd goedenavond waarmee kan ik u van dienst zijn ....
De dame die mij als eerste te woord stond zegd dat nu haar collega die nog geen meter van haar af zit met mij praat dus ik met 2 vrouwen van klantenservice Nespresso tegelijk grappig niemand die het snapt
Einde gesprek 2min later opnieuw oproep privé nummer maar dit keer klantenservice Nespresso Duitsland zelfde probleem zelfde discussie maar er komt ook een persoon van klantenservice Nederland OMG tegelijk ook nog Frankrijk en Engeland
Dus een groepsgesprek ik met Duitsland Nederland Frankrijk en Engeland
En iedereen praat door elkaar en niemand die het snapt ....
Klantenservice Duitsland vraagt mijn mobiele nummer om dit aan de it afdeling te geven en uit te laten zoeken hoe en wat ....
Mijn vraag... zijner onder u ook met hetzelfde probleem ....
Wordt er nu wel gek van
-
- Berichten: 32556
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Klantenservice Nespresso valt klant lastig
Volgens mij is het morgen 1 april.
Re: Klantenservice Nespresso valt klant lastig
Ik zou nog maar een bakkie koffie nemen. Tien minuten discussiëren wie wie gebeld heeft? Gekkigheid.
Re: Klantenservice Nespresso valt klant lastig
10 minuten, uren en uren.
Ik kom niet meer bij, ze nemen je 110 procent zeker in de maling !
Als ik TS was zou ik me maar even een paar maanden verbergen voor familie, vrienden en collega's, die komen echt niet meer bij...........
Ik kom niet meer bij, ze nemen je 110 procent zeker in de maling !
Als ik TS was zou ik me maar even een paar maanden verbergen voor familie, vrienden en collega's, die komen echt niet meer bij...........
Re: Klantenservice Nespresso valt klant lastig
Telefoonnummers blokkeren en klaar is Albert.