Voordat UPC overging op Ziggo hadden wij (mijn ouders en ik) twee abbo's lopen bij UPC. Mijn ouders betaalden voor analoge (!) tv, ik betaalde voor digitale telefonie en internet (2 in 1). Ik ben inmiddels het huis uit en mijn ouders kijken geen tv. Dus wat is logisch? TV abbo opzeggen. Bellen met Ziggo, geen probleem, maand opzegtermijn dus volgende maand zou tv stoppen. Nog geen week later is er geen telefonie bij mijn ouders. Ik weer bellen met Ziggo. Blijkt dat telefonie is stopgezet. Ik leg het verhaal uit, blijkt dat je tv niet stop kunt zetten, doe je dat wel dan heb je dus geen internet en telefonie. Dit was mij niet eerder verteld. Bovendien werd mij verteld dat het niet mogelijk was om twee abbo's te hebben op een adres, waarschijnlijk nog naweeën van de overname van UPC.
Afijn, op de vraag waarom dan de telefonie nu was afgesloten en niet pas over een maand zoals dat bij de tv het geval zou zijn: digitaal wordt direct afgesloten en analoog niet. Hoe het dan kan komen dat mijn ouders nog steeds internet hebben, werd niet duidelijk, dat wist hij niet. Net voordat ik ophing werd mij nog een aanbod gedaan op een nieuw 3 in 1 abbo, voor de hoofdprijs van 55 euro per maand!
Kortom, Ziggo, jullie maken er niet alleen een puinhoop van, maar tonen ook nog eens het lef om met een dergelijk klantonvriendelijk en arrogant voorstel te komen. Communiceren lukt jullie niet, een helder beleid en structuur in de organisatie evenmin. Weer een klant minder...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klantenservice Ziggo: een grote puinhoop
Re: Klantenservice Ziggo: een grote puinhoop
U maakt er zelf een puinhoop van!
ja, de Kabel TV ging later ook internet en telefoon erbij doen...
Dus bij Kabel TV kun je die erbij nemen, niet andersom!
Alleen KPN kan nog voor bellen + internet, en dochter Telfort is goedkoper...
maar zonder Kabel TV is bellen en surfen niet mogelijk.
Dat is nog nooit zo geweest dus voortaan beter doorvragen of goed lezen.
Geen enkele Kabel TV aanbieder in Europa kan zonder TV een telefoon of internet aanbieden dus gewoon slecht geinformeerd, niet UPC Ziggo maar U zit nu fout...
ja, de Kabel TV ging later ook internet en telefoon erbij doen...
Dus bij Kabel TV kun je die erbij nemen, niet andersom!
Alleen KPN kan nog voor bellen + internet, en dochter Telfort is goedkoper...
maar zonder Kabel TV is bellen en surfen niet mogelijk.
Dat is nog nooit zo geweest dus voortaan beter doorvragen of goed lezen.
Geen enkele Kabel TV aanbieder in Europa kan zonder TV een telefoon of internet aanbieden dus gewoon slecht geinformeerd, niet UPC Ziggo maar U zit nu fout...
Re: Klantenservice Ziggo: een grote puinhoop
Met evenveel moeite als het openen van een account hier en het starten van dit topic, had je er achter kunnen komen dat het een niet zonder het ander kan. Dat weten en vertellen ze ook bij de klantenservice. Is lang technisch verhaal, maar gevolg van de achterliggende techniek, niet iets wat Ziggo of welke kabelinternetaanbieder dan ook iets aan kan doen. Om te kunnen internetten en of bellen, móet er signaal op de coaxkabel staan, en is er dus ook analoog TV signaal. Het wel/niet werken van het ene, zegt dus niet zoveel over het wel/niet werken van het andere.Ozcan54 schreef:Voordat UPC overging op Ziggo hadden wij (mijn ouders en ik) twee abbo's lopen bij UPC. Mijn ouders betaalden voor analoge (!) tv, ik betaalde voor digitale telefonie en internet (2 in 1). Ik ben inmiddels het huis uit en mijn ouders kijken geen tv. Dus wat is logisch? TV abbo opzeggen. Bellen met Ziggo, geen probleem, maand opzegtermijn dus volgende maand zou tv stoppen. Nog geen week later is er geen telefonie bij mijn ouders. Ik weer bellen met Ziggo. Blijkt dat telefonie is stopgezet. Ik leg het verhaal uit, blijkt dat je tv niet stop kunt zetten, doe je dat wel dan heb je dus geen internet en telefonie. Dit was mij niet eerder verteld. Bovendien werd mij verteld dat het niet mogelijk was om twee abbo's te hebben op een adres, waarschijnlijk nog naweeën van de overname van UPC.
Afijn, op de vraag waarom dan de telefonie nu was afgesloten en niet pas over een maand zoals dat bij de tv het geval zou zijn: digitaal wordt direct afgesloten en analoog niet. Hoe het dan kan komen dat mijn ouders nog steeds internet hebben, werd niet duidelijk, dat wist hij niet. Net voordat ik ophing werd mij nog een aanbod gedaan op een nieuw 3 in 1 abbo, voor de hoofdprijs van 55 euro per maand!
Kortom, Ziggo, jullie maken er niet alleen een puinhoop van, maar tonen ook nog eens het lef om met een dergelijk klantonvriendelijk en arrogant voorstel te komen. Communiceren lukt jullie niet, een helder beleid en structuur in de organisatie evenmin. Weer een klant minder...
Ik snap je frustratie, en dat je ze niet meer kan luchten, maar ik vind dat enige nuance wel op z'n plaats is, ze hebben zo te lezen (keurig op tijd) gedaan wat er gevraagd werd door jullie.