Hallo
Ik heb nu digitenne van KPN (internet + tv), en heb vrijdag via de kpn site interactieve tv aangevraagt ( internet basis + interactieve tv).
Op zaterdag had ik nog even gebeld naar de klantenservice of ik mijn digitenne moest opzeggen ja of nee en of alles in het systeem staat.
maar nu komt het: Ik heb 2 brieven thuis gekregen, op 1 brief staat: Onlangs hebt u bij ons aangegeven uw huidige abonnement wilt omzetten naar internet extra en interactieve tv.
We voeren uw wijziging uit op 18 februari.
De 2e brief die ik heb staat: Onlangs hebt u zich bij ons aangemeld voor het abonnement: Internet basis en interactieve tv, dit word omgezet op 8 maart 2011.
Ik heb dus duidelijk internet basis besteld en geen extra.
Ook 2 verschillende datas dus.
Vandaag heb ik het installatie pakket voor interactieve tv via de post al binnen gekregen, ben bang dat ik straks in maart weer een pakket binnen krijg.
Net even gebeld met de klantenservice, ze zeggen dat ik zaterdag 19 februari even weer moet bellen bij het ingaan van de wijziging en dat ze dan internet extra kunnen omzetten naar basis, want ze kunnen het nu nog niet doen, omdat het nog niet actief is.
Kan ik het installatie pakket het beste nu al aansluiten of wachten tot 19 februari?
Tevens is mijn vraag: Moet ik nu digitenne zelf opzeggen als ik die 19e bel en dan de tuner terug sturen? anders betaal ik 2 x de kosten.
Iemand ervaringen met dit?
Graag reacties over mijn onderwerp
Groeten
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Digitenne naar Interactieve tv problemen
Re: KPN Digitenne naar Interactieve tv problemen
als ik jou was zou ik toch nog maar meer duidelijkheid bij kpn vragen want voor je het weet heb je 2 abonnementen, laat ze het op papier sturen dus 1 abonnement en schriftelijk. succes.
-
ilona-1980
@Erwtje99,
ik had ook Digitenne van KPN en ben ook overgestapt naar Interactieve TV. Ik heb wel een nieuw Digitenne pakket aangevraagd voor de tweede televisie, want bij omzetten ging het bij de KPN vaak mis zeiden ze. Ik kreeg wel het advies van KPN zelf om toch nog even te bellen met de klantenservice om mijn oude Digitenne abonnement op te zeggen, 'zodat de kans dat het mis zou gaan, kleiner was'. Dus ik gebeld en een paar dagen later werd het hele pakket opgehaald. Dus als ik jou was zou ik toch nog maar even contact met ze opnemen. Succes ermee!
ik had ook Digitenne van KPN en ben ook overgestapt naar Interactieve TV. Ik heb wel een nieuw Digitenne pakket aangevraagd voor de tweede televisie, want bij omzetten ging het bij de KPN vaak mis zeiden ze. Ik kreeg wel het advies van KPN zelf om toch nog even te bellen met de klantenservice om mijn oude Digitenne abonnement op te zeggen, 'zodat de kans dat het mis zou gaan, kleiner was'. Dus ik gebeld en een paar dagen later werd het hele pakket opgehaald. Dus als ik jou was zou ik toch nog maar even contact met ze opnemen. Succes ermee!
ilona-1980 schreef:@Erwtje99,
Maar Digitenne krijg je gratis bij interactieve tv, je betaald alleen de huur nog van de tuner.
Dus je hebt dan interactieve tv in je huiskamer en dan kan je digitenne bijvoorbeeld gebruiken voor de slaapkamer.
Je betaald alleen dan huur van 2 tuners, 1 van interactieve tv en die van digitenne.
Je hebt dan gewoon 1 abonnement als ik het goed heb.