Onlangs is mijn moeder (85 jaar, licht dementerend) door een verkoper van KPN Glasvezel aan de deur een abonnement aangesmeerd. Ik vind dit een zeer laagbijdegrondse methode en heb mijn ongenoegen hierover al uitgebreid schriftelijk kenbaar gemaakt, met het verzoek om de zaak terug te draaien. KPN heeft hier tot nu toe nog niet op gereageerd.
Ik vraag mij af hoeveel van de abonnees die KPN Glasvezel inmiddels heeft op deze onfatsoenlijke manier geronseld zijn.
Zijn er meer mantelzorgers die hier mee geconfronteerd zijn ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Glasvezelabonnement aangesmeerd aan demente moeder
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 nov 2010 19:13
Re: KPN Glasvezelabonnement aangesmeerd aan demente moeder
ook hier het advies ga naar het juridisch loket in je woonplaats en leg daar de situatie uit, succes.