Enige tijd geleden had ik digitenne aangevraagd ( ter overbrugging van KPN internet en tv omdat hier 3 weken levertijd op zat ), en 2 dagen later had ik het in huis, meteen merkte ik dat de antenne niet goed was waarop een nieuwe werd toegstuurd.
Toen ik enkele weken later de factuur kreeg viel me op dat deze erg hoog was.
KPN had namelijk op 2 adressen digitenne geactiveerd.
Na veel heen een weer gebeld te hebben is dit opgelost, je moet alleen veel geduld hebben voordat het teveel betaalde wordt gecrediteerd.
Op de vraag die ik stelde hoe het mogelijk is dat digitenne op 2 verschillende adressen geactiveerd was, zijn ze me tot op de dag van vandaag nog steeds een antwoord schuldig.
Dan de problemen rondom nieuwe simkaart:
Vorige week 24-03 had in vervolgens een sim-only besteld, en deze zou na een bevestiging per mail op vrijdag 27-03 afgeleverd gaan worden, echter toen de koerier van OPD kwam en vroeg of ik een zakelijk klant was, en zei dat ik dit niet was, maar hij het vreemd vond omdat dit een zakelijk adres was wilde hij de simkaart niet afleveren omdat hij zei dat dit van zijn baas niet mocht.
Ben meteen gaan bellen met zowel klantenservice van OPD alsmede KPN en beiden vonden het vreemd dat de koerier niet het sim-only abonnement wilde afleveren.
Uiteindelijk die vrijdag geen simkaart geleverd.
De volgende dag op die zaterdag 28-03 naar de KPN XL winkel in Den Bosch gegaan om een simkaart af te halen, alles ging probleemloos en ook meteen werd de nieuwe simkaart gekoppeld voor het KPN compleet. Er werd mij beloofd dat het meteen inging.
Maandag 30-03, nog steeds geen bevestiging KPN compleet en dus nog steeds geen voordubbeling in minuten en data en de mogelijkheid om Mb`s te delen naar andere mobiele nummers die ook deel van KPN waren.
Die maandag gebeld, en er was mij beloofd dat het de volgende dag of anders uiterlijk vandaag echt in zou gaan, maar opnieuw ben ik erachter gekomen dat dit ook weer een leugentje was om de klant ( al is het maar weer voor een paar dagen ) het idee te geven dat ze serieus worden genomen en je echt krijgt wat ze beloven.
Niet dus, zojuist een bevestiging dat het max 5 werkdagen zou duren, de medewerker van KPN zei dat het volgende week maandag of dinsdag verwerkt zou zijn, ik zeg: hoe zit het dan met de 5 werkdagen, dat is bij mij uiterlijk a.s. vrijdag!!!???
Nou zeggen ze weer dat ze intern weer fouten gemaakt hebben die betrekking hebben op het KPN compleet verhaal dat ze een verkeerd huisnr hebben ingevoerd.
KPN ik word helemaal gek van jullie met die eeuwigdurende toezeggingen keer op keer, en iedere keer kom je van een kouwe kermis thuis.
Doe nou eens wat je beloofd, en kom gemaakte afspraken/toezeggingen eens na!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN ik word gek van jullie!
Re: KPN ik word gek van jullie!
Ik hoop dat je opgelucht bent. En verder hoop ik dat KPN WebCare meeleest, want de laatste keer dat ik hier kwam was dit een forum van AvroTros Radar en niet van KPN.justone schreef:KPN ik word helemaal gek van jullie met die eeuwigdurende toezeggingen keer op keer, en iedere keer kom je van een kouwe kermis thuis.
Doe nou eens wat je beloofd, en kom gemaakte afspraken/toezeggingen eens na!
Dat is een groot probleem bij KPN , die komen zo goed als nooit een belofte na.Doe nou eens wat je beloofd, en kom gemaakte afspraken/toezeggingen eens na!
Al eens op FB van KPN je bericht geplaatst?
Maar als je dat weet is het toch geen probleem meerciske schreef:Dat is een groot probleem bij KPN , die komen zo goed als nooit een belofte na.Doe nou eens wat je beloofd, en kom gemaakte afspraken/toezeggingen eens na!
Al eens op FB van KPN je bericht geplaatst?
Schijnbaar wist TS dat niet, ben jij vandaag in een melige bui?