LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN is niet in staat een telcom kaart te vervangen

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Joffertje

KPN is niet in staat een telcom kaart te vervangen

Ongelezen bericht door Joffertje »

Nu 9 weken en 1 dag geleden viel mijn KPN internet en telefonie verbinding weg. Na eerst 2 dagen te hebben gewacht, want ik was ook verhuisd in deze periode, heb ik gebelt met de helpdesk. Deze hebben een call (ticket noemen ze het) aangemaakt, en het zou zo snel mogelijk verholpen worden. De eerste reactie was ook de snelste tot nu toe, het duurde maar 3 dagen. Er kwam een vriendelijke montuer langs die constateerde dat mijn modem niet defect was, en dat het probleem in de centrale moest liggen. Hij ging weg naar de centrale toe en zou mij terugbellen, hij moet nu nog bellen. Monteur nummer 2 is eerst in de centrale gaan kijken en constateerde dat er een telcom kaart in de centrale kapot was en dat hij het meteen had doorgegeven. Montuer nummer 3 tot 6 hebben exact hetzelfde geconstateerd, de een is eerst bij mij thuis langs geweest, de ander weer niet. De laatste monteur is een week gelden bij mij langs geweest. Nu dus 9 weken later, en 6 monteurs, is het nog steeds niet oppgelost. Iedere keer als er een monteur bij mij thuis moet wezen, moet ik vrij nemen, niet te spreken over de telefoonkosten en andere schade die ik oploop (bv. bankzaken die niet gedaan kunnen worden, een website die al 9 weken offline is). Is er misschien een andere manier om de KPN monteurs te activeren zodat er simpel een kaart wordt vervangen? Ze zeggen wel dat ik geleden schade kan terug krijgen, maar alleen de schade die ik kan aantonen, en die zij redelijk vinden. Ik heb KPN vandaag een aangetekende brief verstuurd, waarin ik ze in gebreke stel en ze nog een week geef om dit probleem op te lossen.

Joffertje

Re: KPN is niet in staat een telcom kaart te vervangen

Ongelezen bericht door Joffertje »

KPN heeft gereageert hoor!
Dit hebben ze gedaan door monteur nummer 7 te sturen.
Deze wist net als de anderen te constateren (vanuit de cetrale) dat in de centrale een telcom kaart kapot is. :twisted:
Ook hij heeft het weer doorgegeven, en verteld dat hij verder niets kan doen.
Houd in dat wij weer moeten afwachten tot er een medewerker van KPN zin heeft om deze kaart te gaan vervangen.
Persoonljik heb ik er geen vertrouwen meer in dat dit deze keer wel gaat lukken.
Kortom, afwachten maar weer, tot volgende week donderdag.
Dan is het 12 weken en definitief wat mij betreft.
Hierna ga ik over op de kabel, misschien heb ik dan meer geluk. :roll:

Gesloten