Na dat ik jaren lang UPC heb gehad, ben ik overgegaan naar Tele2.
Deze heb ik nu een week. Als ik tv kijk blijft het beeld steeds 'hangen'. en ook internet is uiterst traag.
In deze week heb ik al 4 keer met Tele2 aan de telefoon gehangen, en nu komen ze vandaag met het nieuws dat de kopere kabel van Kpn te oud is, en dat kpn niet van plan is deze te vernieuwen..
Nadat ik dit tehoren heb gekregen ben ik klaar met Tele2 en wil het opzeggen,maar moet nu eers mijn jaarcontract afwachten of me ineen keer afkopen (ruim 400 euro).
Bij wie kan ik deze koste verhalen??
Want ik heb niets aan tv wat het niet doet en internet wat uiterst traag is.
En hoe kan ik in gods naam KPN bereiken??????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Kabel is te oud. nu hele slechte tv/internet
-
Re: KPN Kabel is te oud. nu hele slechte tv/internet
ik zou zeggen bel kpn alleen is dat een duur grapje de kosten ken je bij niemand verhalen helaas , succes.
-
Gister na het telefoontje naar Tele2 heb ik mijn huismeester gebeld.
Deze zegt dat er niets met de Kpn kabel aan de hand is, maar dat Tele2 maar in 'klein'stukje huurd van de Kpn lijn en daarom niet de capiciteit kan geven die ze beloven.
Dus uiteraard ik weer Tele2 gebeld (na 17 min eindelijk de juiste persoon aan de lijn). En deze beste man verteld dat er helemaal niets met mijn kabel aan de hand is.
Ik was aardig op dreef en heb deze meneer niet zo netjes behandeld.
Ik heb gezegd dat ik niet voor een heel jaar ga betalen als hun neit waar kunnen maken wat ze beloven. En als hun daar niet naar luisteren ik mijn consumenten recht inga schakelen.
Nou en verrek er komt iemand van Kpn de kabel onderzoeken, als blijkt dat daar niet mis mee is mag ik kosteloos opzeggen.
Conclusie: met een verhoogde stem kom je veel verder!!!!
Deze zegt dat er niets met de Kpn kabel aan de hand is, maar dat Tele2 maar in 'klein'stukje huurd van de Kpn lijn en daarom niet de capiciteit kan geven die ze beloven.
Dus uiteraard ik weer Tele2 gebeld (na 17 min eindelijk de juiste persoon aan de lijn). En deze beste man verteld dat er helemaal niets met mijn kabel aan de hand is.
Ik was aardig op dreef en heb deze meneer niet zo netjes behandeld.
Ik heb gezegd dat ik niet voor een heel jaar ga betalen als hun neit waar kunnen maken wat ze beloven. En als hun daar niet naar luisteren ik mijn consumenten recht inga schakelen.
Nou en verrek er komt iemand van Kpn de kabel onderzoeken, als blijkt dat daar niet mis mee is mag ik kosteloos opzeggen.
Conclusie: met een verhoogde stem kom je veel verder!!!!
x-x-sharon-x-x schreef:
is je dat toegezegd dan? eerst schrijf je dat je 400 euro afkoopkosten hebt hoop het voor je maar schreeuw niet te hard
Ik vrees dat degene die komt kijken niet van KPN is maar van een andere maatschappij
En het is onzin dat de lijn te oud is Tele2 heeft dat bij ons ook willen proberen maar dit lukte dus niet
Neuhh Tele2 heeft voor mij helemaal afgedaan
Stilstaand beeld e.d ligt aan hun decoder want wij hebben ook geklaagd en inmiddels nieuwe modem en decoder gekregen en alles werkt nu naar behoren
( wel tig keer voor moeten bellen en het Wilhelmus achterstevoren op moeten zeggen)
Dus volgend jaar gauw van Tele2 af brrrrrrrrrrr
Laat het trouwens wel zwart op wit zetten dan je dan kosteloos mag opzeggen
want de telefonische beloften van tele2 kennen we inmiddels maar al te goed
En het is onzin dat de lijn te oud is Tele2 heeft dat bij ons ook willen proberen maar dit lukte dus niet
Neuhh Tele2 heeft voor mij helemaal afgedaan
Stilstaand beeld e.d ligt aan hun decoder want wij hebben ook geklaagd en inmiddels nieuwe modem en decoder gekregen en alles werkt nu naar behoren
( wel tig keer voor moeten bellen en het Wilhelmus achterstevoren op moeten zeggen)
Dus volgend jaar gauw van Tele2 af brrrrrrrrrrr
Laat het trouwens wel zwart op wit zetten dan je dan kosteloos mag opzeggen
want de telefonische beloften van tele2 kennen we inmiddels maar al te goed
-
nou weer even een update..
de monteur is langs geweest van KPN en de conclusie is dus dat ik te ver weg woon van de centrale en dus een hoop signaal verloren gaat.
Tele2 adviseerde mij om mijn decoder uit te zetten evenals mijn telefoon.
dan zou ik beter signaal hebben.
Ik heb deze beste man uitgelegd dat dit natuurlijk geen optie is.
(eerst alles uitzetten 2 min wachten en dan internetten)
Het kosteloos opzeggen was idd bij hun anders genoteerd. dat kon alleen als het probleem niet te verhelpen zou zijn.
maar ik heb het nu voor elkaar dat ik mijn tv kon opzeggen en alleen bellen en internet over hou. Mijn internet is nu iets sneller
Ik betaal 6 maanden lang maar 14.95 hiervoor en daarna 29.95.
En dan maar heel gauw het abo afzeggen..
de monteur is langs geweest van KPN en de conclusie is dus dat ik te ver weg woon van de centrale en dus een hoop signaal verloren gaat.
Tele2 adviseerde mij om mijn decoder uit te zetten evenals mijn telefoon.
dan zou ik beter signaal hebben.
Ik heb deze beste man uitgelegd dat dit natuurlijk geen optie is.
(eerst alles uitzetten 2 min wachten en dan internetten)
Het kosteloos opzeggen was idd bij hun anders genoteerd. dat kon alleen als het probleem niet te verhelpen zou zijn.
maar ik heb het nu voor elkaar dat ik mijn tv kon opzeggen en alleen bellen en internet over hou. Mijn internet is nu iets sneller
Ik betaal 6 maanden lang maar 14.95 hiervoor en daarna 29.95.
En dan maar heel gauw het abo afzeggen..
hier ook weer even een update
Omdat bleek dat wij te ver van de centrale woonde konden we het abo op de tv opzeggen.
Mijn man ging hier niet mee akkoord want we hadden het totaal pakket afgesloten destijds en we woonde toen ook al op dit adres net zo ver van de centrale af
Na gebeld te hebben met de Opta wat onze rechten waren weer contact gezocht met Tele2
Na wat gemorrel moesten ze toegeven en mochten we met een maand opzegtermijn ons hele pakket opzeggen omdat hun ( met name tv signaal) niet konden leveren wat ons beloofd was
Laat je dus niet met een kluitje in het riet wegsturen!!
Wij zijn vanaf aankomende vrijdag bevrijd van Tele2 joehoeeeeee
Omdat bleek dat wij te ver van de centrale woonde konden we het abo op de tv opzeggen.
Mijn man ging hier niet mee akkoord want we hadden het totaal pakket afgesloten destijds en we woonde toen ook al op dit adres net zo ver van de centrale af
Na gebeld te hebben met de Opta wat onze rechten waren weer contact gezocht met Tele2
Na wat gemorrel moesten ze toegeven en mochten we met een maand opzegtermijn ons hele pakket opzeggen omdat hun ( met name tv signaal) niet konden leveren wat ons beloofd was
Laat je dus niet met een kluitje in het riet wegsturen!!
Wij zijn vanaf aankomende vrijdag bevrijd van Tele2 joehoeeeeee