LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Misleiding met korting. Abonnement verlengd-veranderd

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Fam Vrijmark

KPN Misleiding met korting. Abonnement verlengd-veranderd

Ongelezen bericht door Fam Vrijmark »

Ongeveer augustus 2013 belde ik naar KPN Service Desk met de intentie om aan te geven dat mijn opname box het niet goed deed. Ik werd te woord gestaan door een aardige jongeman. Ik gaf aan dat ik niet blij ben dat mijn opnames steeds verloren gaan en of er eventueel iets aan het toestel moest gebeuren (een update misschien).

Samen hebben wij het apparaat opnieuw geprogrammeerd en alles was goed verlopen. Deze jongeman bood mij uit zichzelf een korting van 30 euro voor drie maanden aan onder de mom van schadeloosstelling . Meegenomen dacht ik. Ik heb er niet om gevraagd en geen woord gerept over mijn abonnement veranderen. In het begin bleef de korting lang uit. Ik vroeg me af wanneer het verrekend zou worden. In november gebeurde dat uiteindelijk. Iedereen blij!

Nu (april 2014) hebben wij onze abonnement ong. anderhalf jaar en wou ik toch een en ander eraan veranderen. Ik bel naar de klantenservice en zij geven aan dat dat niet mogelijk is omdat mijn abonnement in november veranderd is :shock: (WAT?????). Ik heb mijn abonnement geen enkel moment veranderd en niemand de toestemming daarvoor gegeven. Na heel veel puzzelwerk zijn wij erachter gekomen dat de zogenaamde lieve jongeman zonder mijn toestemming mijn abonnement heeft veranderd. De korting die hij aanbood heeft hij geen enkel moment gekoppeld aan het veranderen van mijn abonnement. Dat heeft hij niet tijdens het gesprek naar voren gebracht. Meestal stuurt KPN een brief maar dat was in dit geval niet gebeurd. Wel stuurden zij een email en die heb ik over het hoofd gezien. In het email staat dat IK heb aangegeven dat ik mijn abonnement heb gewijzigd, Maar dat heb ik NIET gedaan. Ik voel me bedonderd, Ik wou mijn abonnement veranderen maar nu wil ik zelfs van KPN af. Kan ik enig vorm van gelijk hieruit halen, of ben ik weer eens het slachtoffer van mijn administratieve chaos? Ik kan niet geloven dat zij zo laag bij de grond handelen.

encore

Re: KPN Misleiding met korting. Abonnement verlengd-veranderd

Ongelezen bericht door encore »

Fam Vrijmark schreef:... Ik kan niet geloven dat zij zo laag bij de grond handelen.
Nou, geloof het dan maar. Je hebt geen poot om op te staan.

Har06

Re: KPN Misleiding met korting. Abonnement verlengd-veranderd

Ongelezen bericht door Har06 »

encore schreef:
Fam Vrijmark schreef:... Ik kan niet geloven dat zij zo laag bij de grond handelen.
Nou, geloof het dan maar. Je hebt geen poot om op te staan.
KPN doet z,n best het lukt niet altijd om elke klant tevreden te stellen, dit overkomt elke provider, wat heeft poten ermee van doen ?

TS zal wel een handtekening op een overeenkomst geplaatst hebben, waarom zou KPN geld kado doen zonder een overeenkomst :?: :idea:

Gesloten