LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Langdurig wachten op account herstel Apple ID

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
anjavanleeuwen

Langdurig wachten op account herstel Apple ID

Ongelezen bericht door anjavanleeuwen »

Momenteel wacht ik al meer dan 6 weken op het herstel van mijn account bij Apple ID.
Paar keer heb ik contact opgenomen met de helpdesk van Apple, maar helaas kunnen ze me niet helpen. Ik moet geduld hebben.
Mijn geduld wordt nu aardig op de proef gesteld, ik ben het ondertussen spuug zat! In deze moderne tijd zolang wachten op herstel.

Ik kan ook niet ontdekken waar ik moet zijn om mijn verzoek tot herstel te bekijken.
Ook zou ik graag willen weten of er iemand is die weet wat ik nu het beste kan doen.

Costnix

Re: Langdurig wachten op account herstel Apple ID

Ongelezen bericht door Costnix »

Pas nog een herstel van mijn AppleID moeten laten doen, maar dat was binnen een uur opgelost. Ik had wel alle benodigde gegevens bij de hand en een zeer geduldige en vriendelijke HELPdesk medewerker.

Jetsertje

Ongelezen bericht door Jetsertje »

anjavanleeuwen schreef:Momenteel wacht ik al meer dan 6 weken op het herstel van mijn account bij Apple ID.
Paar keer heb ik contact opgenomen met de helpdesk van Apple, maar helaas kunnen ze me niet helpen. Ik moet geduld hebben.
Mijn geduld wordt nu aardig op de proef gesteld, ik ben het ondertussen spuug zat! In deze moderne tijd zolang wachten op herstel.

Ik kan ook niet ontdekken waar ik moet zijn om mijn verzoek tot herstel te bekijken.
Ook zou ik graag willen weten of er iemand is die weet wat ik nu het beste kan doen.
Wat is de reden dat het account herstelt moet worden?

anjavanleeuwen

Wachtwoord vergeten. Verder vragen worden mij niet gesteld.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

[Offtopic bijdragen en verwijderde quote weggehaald door Moderator]

Dat het wachtwoord vergeten is, is gewoon eigen fout. Volgensmij kan ik mijn iphone echter gewoon gebruiken zonder mijn apple id daarvoor te gebruiken, apps installeren en updaten zal dan waarschijnlijk niet gaan, maar de telefoon is gewoon te gebruiken.

Daarnaast is de term "klant van apple" ook nog wel redelijk relatief. De meeste mensen zullen een apparaat gekocht hebben bij een wederverkoper, aangezien de meeste mensen daar hun apple producten gekocht hebben.

Eventueel is het ook mogelijk om tijdelijk een nieuwe apple id aan te maken, afhankelijk natuurlijk van de reden waarom u specifiek dit account nodig heeft.

anjavanleeuwen

Helaas is mijn iPhone gekoppeld aan mijn Apple ID account. Na een software update, moest ik mijn wachtwoord opnieuw geven. Maar dat kan dus niet.
En echt mij werd, aan de telefoon, echt geen vragen gesteld waarop ik een goed antwoord op moest geven.

Jetsertje

anjavanleeuwen schreef:Helaas is mijn iPhone gekoppeld aan mijn Apple ID account. Na een software update, moest ik mijn wachtwoord opnieuw geven. Maar dat kan dus niet.
En echt mij werd, aan de telefoon, echt geen vragen gesteld waarop ik een goed antwoord op moest geven.
Joh, dat is alleen als het account herteld moet worden op basis van die vragen. Jij hebt gewoon te maken met een vergeten wachtwoord, waarvoor je zelf verantwoordelijk bent.

Maar echt veel meer informatie geef je niet. Is het bijvoorbeeld gelukt middels die link? Echt helpen is nu ook niet mogelijk.

lijfrente

Ongelezen bericht door lijfrente »

Jetsertje schreef:

Kortom: het kan best wel. En tevens vangen hoge bomen veel wind. Als het echt zo erg zou zijn als jij stelt, zouden er wel heel wat meer klachten zijn hier op Radar. Maar na vele klanten kan er best wel eens iets niet goed of naar wens zijn.
Lees en huiver!

viewtopic.php?f=1&t=74969

https://www.google.nl/search?q=klachten ... gAbpwYDgBw

Jetsertje

anjavanleeuwen schreef:Deze link heb ik al zovaak gebruikt dat ik de tel kwijt ben.
En ook hier kan niemand iets mee. Wil je een oplossing of wil je alleen maar klagen en hopen dat het dan wel goed komt?

lijfrente schreef:
Jetsertje schreef:

Kortom: het kan best wel. En tevens vangen hoge bomen veel wind. Als het echt zo erg zou zijn als jij stelt, zouden er wel heel wat meer klachten zijn hier op Radar. Maar na vele klanten kan er best wel eens iets niet goed of naar wens zijn.
Lees en huiver!

viewtopic.php?f=1&t=74969
Als het beste wat je hebt een topic van 8 jaar geleden is, denk ik dat we eerder kunnen stellen dat het allemaal wel goed zit bij Apple.

Het topic heb ik doorgenomen en echt huiveren doe ik ook niet. Het gaat vooral verkeerd bij mensen die na een jaar garantie claimen bij Apple of zelfs een Apple retailer terwijl ze voor het consumentenrecht bij de verkoper moeten zijn. Dat zie je wel vaker verkeerd gaan, ook bij andere producten. Laatst nog over geschreven in een Topic van Radar over Dynafix: viewtopic.php?f=151&t=167033#p2319673
Vervang Apple voor een willekeurig ander merk en je krijgt net zulke resultaten. Sterker nog, bij het invullen van Samsung, Google, LG, HTC is de eerste resultaat meestal dat van klacht.nl waar ook een cijfer wordt gegeven aan de afhandeling van de klacht. Bij Apple staat die op 2,2 uit 10, bij de andere komt dit cijfer niet hoger dan een 2 uit 10.

Ondanks de klachten, is het tevredenheidspercentage dus beter dan die anderen.

Maar de resultaten van Google zeggen natuurlijk helemaal niets. Dat kun je niet als argument gebruiken, dus kom met iets beters. Bijvoorbeeld dit:

https://www.telefoonabonnement.nl/nieuw ... martphone/
https://androidworld.nl/nieuws/samsung- ... artphones/
http://www.androidics.nl/nieuws/28687/g ... n-toestel/
http://www.pocketinfo.nl/iphone-gebruik ... martphone/

En nee, deze links zijn niet selectief uitgezocht. Dit zijn de eerste resultaten als je zoekt op "onderzoek tevredenheid samsung lg htc google apple"wat heel algemeen en niet biased is. https://www.google.nl/#q=onderzoek+tevr ... ogle+apple+

Je kunt dus stellen dat Apple wel degelijk iets goed doet, ondanks de hier gestelde "arrogantie" en "schande".

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Offtopic bijdragen door Moderator verwijderd. Graag ontopic blijven, anders gaat de Moderator over tot het sluiten van het topic.

Gesloten