LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] LET OP!!! LEZEN..Vodafone tarieven omhoog na 6 september jl.
LET OP!!! LEZEN..Vodafone tarieven omhoog na 6 september jl.
Als je je contract na 6 september hebt verlengt betaal je niet meer per seconde maar word alles naar boven afgerond. Dit kost je gigantisch veel belminuten, zodat je buiten je bundel komt en de hoofdprijs betaald. En dus voor een hoge onverwachte telefoonrekening komt te staan. Ik ben benaderd door GSM.NL om te verlengen (mijn contract liep 11 oktober af) en daar over is me niets verteld. Even een voorbeeldje als je dus 100 gesprekken voert van bv 1minuut en10 sec ben je dus 200 belminuten kwijt, wat anders ongeveer iets meer dan 100 belminuten was (DUS EEN VERHOGING VAN BIJNA 50PROCENT) zo gaan dus heel veel mensen buiten hun bundel komen en dus een hoge rekening. Ik heb nu een abonnement 450belminuten en heb nu een rekening van 250euro wat eerst ongeveer 120 euro was zojuist gechecked en de maand is nog niet om. Dit komt doordat ik nu al buiten me bundel zit.
Laatst gewijzigd door vendor82 op 14 okt 2010 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: LET OP!!! LEZEN..Vodafone tarieven omhoog na 6 september jl.
Jeetje, nieuw nieuws!!
Dit is geen diefstal, dit is een nieuwe regel.
Ook ik vind hem niet fijn, heb er nog geen last van, maar ja, het geld moet ergens vandaan komen, en voordat ik de hele massa over me heen krijg, ik zal dat binnenkort eens onderbouwen.
Maar even on topic.
Onderbouw je tekst eens..
heb jij dan na 6 september je abbo verlengd??
Dit is geen diefstal, dit is een nieuwe regel.
Ook ik vind hem niet fijn, heb er nog geen last van, maar ja, het geld moet ergens vandaan komen, en voordat ik de hele massa over me heen krijg, ik zal dat binnenkort eens onderbouwen.
Maar even on topic.
Onderbouw je tekst eens..
heb jij dan na 6 september je abbo verlengd??
Tja dit is al erg veel in de media geweest.
Geloof dat kassa met een handtekeningaktie bezig is.
Denk niet dat het veel uitmaakt, het mag gewoon zolang dit duidelijk is.
Er zijn nog een paar providers die het niet (nog) of nauwelijks doen.
Ben helemaal niet en TM bij sommige abonnementen.
Is goed opletten
Gr
ATESLI
Geloof dat kassa met een handtekeningaktie bezig is.
Denk niet dat het veel uitmaakt, het mag gewoon zolang dit duidelijk is.
Er zijn nog een paar providers die het niet (nog) of nauwelijks doen.
Ben helemaal niet en TM bij sommige abonnementen.
Is goed opletten
Gr
ATESLI
De enige die dit nog niet doet is TMO. En dan alleen de normale abonnementen en niet de T-Mobile Online bundels.!
Om kosten voor jezelf te besparen, let er altijd even op bij Vodafone en KPN of je sms verdubbelaar aan staat..
enz enz...
Om kosten voor jezelf te besparen, let er altijd even op bij Vodafone en KPN of je sms verdubbelaar aan staat..
enz enz...
Bij BEN is ook alles per seconde
Gr
ATESLI
Gr
ATESLI
@vendor82
Als de tarieven wijzigen hoeft u niets te verlengen en mag u per direct (per datum tariefswijziging) opzeggen..... U kunt dan naar een provider gaan die dit probleem niet heeft. (Indien deze er zijn)
Als de tarieven wijzigen hoeft u niets te verlengen en mag u per direct (per datum tariefswijziging) opzeggen..... U kunt dan naar een provider gaan die dit probleem niet heeft. (Indien deze er zijn)
Ik hoop dat ik er nog vanaf kan komen.
atesli schreef:Bij BEN is ook alles per seconde
Gr
ATESLI
Tmobile he
Waarvan ik het zeker weet is de 5 grote aanbieders.
vendor82 schreef:Ik hoop dat ik er nog vanaf kan komen.
Reageer eens op mijn vraag..
Annulering gaat je niet lukken,moet binnen 48u, en je had je kunnen inlezen, en je hebt er voor getekend.
helaas
-
vendor82 schreef:Als je je contract na 6 september hebt verlengt betaal je niet meer per seconde maar word alles naar boven afgerond. Dit kost je gigantisch veel belminuten, zodat je buiten je bundel komt en de hoofdprijs betaald. En dus voor een hoge onverwachte telefoonrekening komt te staan. Ik ben benaderd door GSM.NL om te verlengen (mijn contract liep 11 oktober af) en daar over is me niets verteld. Even een voorbeeldje als je dus 100 gesprekken voert van bv 1minuut en10 sec ben je dus 200 belminuten kwijt, wat anders ongeveer iets meer dan 100 belminuten was (DUS EEN VERHOGING VAN BIJNA 50PROCENT) zo gaan dus heel veel mensen buiten hun bundel komen en dus een hoge rekening. Ik heb nu een abonnement 450belminuten en heb nu een rekening van 250euro wat eerst ongeveer 120 euro was zojuist gechecked en de maand is nog niet om. Dit komt doordat ik nu al buiten me bundel zit.
Ik zit al jaren bij KPN en kwam altijd toe met mijn bundel.
Nu zat ik halverwege de maand al buiten mijn bundel
zonder dat ik mijn belgedrag had veranderd en
is het duidelijk dat er ook bij KPN niet meer per seconde
wordt afgerekend. Er is geen melding geweest vanuit KPN
dat dit zou gebeuren, maar ik heb het nieuws via de media
vernomen en natuurlijk ook gemerkt aan mijn bundel.