LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lyca mobiel en nummerbehoud

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
madele

lyca mobiel en nummerbehoud

Ongelezen bericht door madele »

Leuke aanbieding gezien van lyca mobiel.
Direct 2 nieuwe nummers aangevraagd en een ervan zou omgezet worden want je oude nummer kun je behouden.
Volgens een van de medewerkers zou dat het snelst gaan als we een email zouden versturen.
Eind januari alles ingevulkd en op gestuurd.
Na 10 werkdagen maar eens gebeld.
Geen gegevens van ons bekend.
Ok kan gebeuren
Nogmaals een mail gedaan krijg direct reactie terug mailbox vol.
Weer gebeld en ik kreeg het advies om het over een kwartiertje weer te proberen.
Toch een paar dagen gewacht en de volgende mail weer opgestuurd op 26 februari j.l Met nogmaals het verzoek om het om te zetten.

Opnieuw telefonisch contact gehad.Ze waren ermee bezig (dus ga ik ervan uit dat mijn mail binnen is dit keer )
Vandaag gebeld 10 werkdagen zijn nl voorbij.
Geen gegevens van ons te vinden ............gevraagd naar leidinggevende die druk in bespreking was.
We zijn het zo beu.Nu hoeft het eigenlijk niet meer.
Dan mijn oude dure provider maar blijven gebruiken.

Jammer hoor want de aanbiedingen leken zo mooi

panoramix65

Re: lyca mobiel en nummerbehoud

Ongelezen bericht door panoramix65 »

Mij is het precies hetzelfde overkomen. met dien verstande dat ik mijn abonnement moest opzeggen, anders kon ik mijn nummer niet meenemen. vandaag kreeg ik te horen dat ik mijn nummer bij T-mobile weer moest aktiveren, want dan kon ik mijn nummer meenemen.10sept j.l. had ik mijn aanvraag voor nummerbehoud in gestuurd. bellen : nietontvangen
Dan 17sep. j.l.per mail met alle bijlagen: Bellen: was te vroeg en simkaart nummer was fout, terwijl we allebei de E-mail voor ons neus hadden,bleek good te zijn maar door hun fout ingevoerd. O. sorry voor het ongemak.
Moest eerst abonnement opzeggen, 6nov. j.l. af gesloten
Ik heb de moed opgegeven.
Het mooie van dit verhaal is: Lycamobilr: wij kunnen dit gesprek opnemen voor o.a. opleidingsdoeleinden.
hahahaha dat is echt nodig daar, want niemand bij Lycamobile weet waar zij het over heeft.
Mijn advies: geen Lycamobile.!!!

Gesloten