LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lycamobile wijkt af van nieuwe roaming regels

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Nijogeth

Re: Lycamobile wijkt af van nieuwe roaming regels

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ze gebruiken dezelfde tarieven, alleen gaan ze in het buitenland uit een andere bundel voor prepaidgebruikers (hoezo hebben deze een bundel?).

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ze gebruiken dezelfde tarieven, alleen gaan ze in het buitenland uit een andere bundel voor prepaidgebruikers (hoezo hebben deze een bundel?).

Pietjebo

Ongelezen bericht door Pietjebo »

Ik weet niet of dit ook een afwijking is van de nieuwe roaming regels maar KPN heeft ook andere regels dan anderen. Vandaag een chat gesprek gehad. Duurde even eer alles duidelijk was. Het komt hier op neer: als je een abonnement bij Kpn hebt van voor 2017 dan kun je niet vanuit ons land naar een EU land bellen binnen je bundel.
Ik vind dit vreemd. Mijn vrouw heeft You Fone wat ook gebruik maakt van het KPN netwerk. De helpdesk van Youfone vertelde me dat het met de abonnementen van You Fone wel mogelijk is om te bellen vanuit NL naar een ander
Eu land. Eenheid? Niet dus!

Vissersz

Ongelezen bericht door Vissersz »

Ze zijn hierdoor inderdaad een heel stuk duurder dan anders. Ik maak zelf gebruik van het "Saver" tarief, waarmee ik 1ct per MB betaal. Dit is echter geen bundel.

Als dit tarief echter ook niet geldt betekent het dat ik NEGENTIEN(!!!) keer meer betaal dan in Nederland. Nog los van het feit dat je je eventuele bundel niet kunt gebruiken.
Nijogeth schreef:prepaidgebruikers (hoezo hebben deze een bundel?).
Omdat dat flink scheelt met de "reguliere" tarieven, maar ik er toch niet iedere maand aan vast zit :wink:

Gesloten