Wie heeft er ook ervaring met niet geactiveerde mediaboxen van UPC ?
UPC gaat zeer slecht met zijn klanten om, ik heb 2 maanden moeten wachten op een mediabox die geactiveerd moest worden.
Nu doet hij het een paar weken en is hij al weer gedeactiveerd.
Ik heb inmiddels voor meer dan 100 euro kosten telefoonkosten gemaakt, en nog steeds is hij niet geactiveerd.
Ik heb geen vertrouwen meer in UPC !
Is er iemand die deze ervaring ook heeft ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mediabox niet activeren
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
- Contacteer:
Re: Mediabox niet activeren
Beste bboy66,
Mocht het probleem nog niet zijn opgelost, stuur dan even een berichtje naar [email protected] onder vermelding van je klantgegevens en een verwijzing naar je posting op dit forum.
We bekijken dan graag wat we voor je kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
UPC Webcare team
Mocht het probleem nog niet zijn opgelost, stuur dan even een berichtje naar [email protected] onder vermelding van je klantgegevens en een verwijzing naar je posting op dit forum.
We bekijken dan graag wat we voor je kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
UPC Webcare team
Re: Mediabox niet activeren
Daar ben je zeker niet de enige mee.Ik heb geen vertrouwen meer in UPC !
Stap over op satelliet ontvangst, meer zenders betere kwaliteit, en nog goedkoper ook.
Heb je meerdere tv's is geen enkel probleem met cardsharing kan je op meerdere tv's elk wilekeurig onafhankelijk van elkaar programms's bekijken of opnemen, met slechts 1 abonnement en/of smartcard, terwijl je bij de firma list en bedrog voor elke tv waar je digitaal wil kijken een apart abonnement moet afsluiten.
Ik heb info beschikbaar voor geïntersseerden.