LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Microsoft Lumia 950 XL

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Arie1976

Microsoft Lumia 950 XL

Ongelezen bericht door Arie1976 »

Enige tijd heb ik gebruik gemaakt van een Microsft Lumia 950 XL die ik in combinatie met een abonnement heb aangeschaft.
Het toestel, OS W10, in combinatie met laptop beviel mij uitermate goed.

----------------

Betreurende service Microsft

Net voor onze vakantie werd het toestel 'heet', ik nam het toestel uit mijn borstzakje en merkte op dat deze 'bol' stond. Direct heb ik de batterij uit het toestel verwijderd, welke mijn inziens de hitte veroorzaakte. Enkele uren later, toen de batterij weer afgekoeld was, trachtte ik het apparaat weer op te starten, echter gaf de display een vreemd beeld. Het apparaat heb ik ter reparatie, binnen de garantie, aangeboden en opgestuurd. De batterij mocht niet bijgevoegd worden. Op de retourbon staat vermeld 'display mechanical defect', de reparatie kan alleen via een 'oow'-formulier (out-of-waranty) worden uitgevoerd (€ 190). Ik betreur de wijze waarop Microsoft met haar klanten omgaat en vraag mij af op welke wijze ik verder nog stappen kan nemen om mijn toestel weer kosteloos in gebruik te kunnen nemen. Mijn probleem is vaker aangekaart bij Microsoft (B2X).

Alvast bedankt
Arie

NeoDutchio

Re: Microsoft Lumia 950 XL

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Arie1976 schreef:Enige tijd heb ik gebruik gemaakt van een Microsft Lumia 950 XL die ik in combinatie met een abonnement heb aangeschaft.
Het toestel, OS W10, in combinatie met laptop beviel mij uitermate goed.

----------------

Betreurende service Microsft

Net voor onze vakantie werd het toestel 'heet', ik nam het toestel uit mijn borstzakje en merkte op dat deze 'bol' stond. Direct heb ik de batterij uit het toestel verwijderd, welke mijn inziens de hitte veroorzaakte. Enkele uren later, toen de batterij weer afgekoeld was, trachtte ik het apparaat weer op te starten, echter gaf de display een vreemd beeld. Het apparaat heb ik ter reparatie, binnen de garantie, aangeboden en opgestuurd. De batterij mocht niet bijgevoegd worden. Op de retourbon staat vermeld 'display mechanical defect', de reparatie kan alleen via een 'oow'-formulier (out-of-waranty) worden uitgevoerd (€ 190). Ik betreur de wijze waarop Microsoft met haar klanten omgaat en vraag mij af op welke wijze ik verder nog stappen kan nemen om mijn toestel weer kosteloos in gebruik te kunnen nemen. Mijn probleem is vaker aangekaart bij Microsoft (B2X).

Alvast bedankt
Arie
Hoe lang is enige tijd bij u? Als de telefoon binnen 6 maanden na aankoop kapot is gegaan zal de verkoper moeten bewijzen dat de telefoon door uw toedoen is kapot gegaan. Kan hij dit niet zal er kosteloos gerepareerd, danwel vervangen moeten worden. Is de telefoon ouder dan 6 maanden zal u het moeten aantonen.

Arie1976

Het klinkt bij nader inzien ook niet echt logisch, van mijn kant, om direct het toestel naar Microsoft in te sturen.
De aankoop bon dateert uit februari, het reparatieverzoek uit eind augustus.
Hoe dat 'mijn' procedurefout nu geen 'roet in het eten gooit', ik heb weinig trek in 'mosterd na de maaltijd'.....

Bedank voor de reactie!

Arie1976

Hoe sluit (of het liefst verwijder) ik een onderwerp (topic)?

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Niet. Je kan evt een verzoek doen aan de moderatie.

Gesloten