Ik zoek een mobile telefoon, met wat duideljker tekens, karatters enz., niet percee een seniortelefoon.
Wil in ieder geval een prepaid toestel.
Mag ik een goed advies vernemen ?
Met vriendelijke groet
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mobile tlefoon
Re: mobile tlefoon
Probeer ook in het donker of je alle knoppen kunt vinden, mijn zwarte Afstandbediening TV en Zwarte Telefoon zijn een ramp.
Een dubbel klapbare voorkomt dat je per ongeluk een nummer belde en zo de prepaid kaart leeg maakte!
Gewoon kijken in de winkels....
Vergeet niet dat er met 6 maanden en per 12 maanden opwaarderen zijn, en als je erg weinig belde?
Sommige providers verkopen wel €20,- kaarten en de €10,- zijn moeilijk leverbaar...
Verder kun je via www.bellen.com de tarieven vergelijken hoeveel je per minuut moet betalen...
Ik weet een goedkopere waar je €20,- beltegoed kunt krijgen met betaalbaar toestel...
Reclame mag niet, maar mailtje naar envelopje naast mijn naam is niet verboden!
Prettige dagen!
Een dubbel klapbare voorkomt dat je per ongeluk een nummer belde en zo de prepaid kaart leeg maakte!
Gewoon kijken in de winkels....
Vergeet niet dat er met 6 maanden en per 12 maanden opwaarderen zijn, en als je erg weinig belde?
Sommige providers verkopen wel €20,- kaarten en de €10,- zijn moeilijk leverbaar...
Verder kun je via www.bellen.com de tarieven vergelijken hoeveel je per minuut moet betalen...
Ik weet een goedkopere waar je €20,- beltegoed kunt krijgen met betaalbaar toestel...
Reclame mag niet, maar mailtje naar envelopje naast mijn naam is niet verboden!
Prettige dagen!
Ik zou de Nokia 2630 aanraden, mits de knoppen groot genoeg zijn voor u.
De lettergrootte van dit toestel is handmatig in te stellen, waardoor het display goed is af te lezen.
Daarnaast is het een kwalitatief goed toestel met een vrij eenvoudig menu.
De lettergrootte van dit toestel is handmatig in te stellen, waardoor het display goed is af te lezen.
Daarnaast is het een kwalitatief goed toestel met een vrij eenvoudig menu.
Ik zou de Nokia 6300 aanraden. Deze gsm is niet voor niets de best verkopende van nokia op dit moment