LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Moedeloos van Ziggo

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Lisaschot
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2017 10:47

Moedeloos van Ziggo

Ongelezen bericht door Lisaschot »

Goedemorgen allemaal. Wij hebben een abbonoment bij ziggo en we hebben het idee dat we aardig in de kou worden gelaten. Sinds oktober 2016 hebben we al last van tv internet en telefoon storing. In januari werd het eindelijk erkend het probleem kabelschade. Dit zou gereapeerd worden na weken lang bellen met ziggo klachtenmanagment . De bam. Kregen we te horen het is gerepareerd. Die avond nog meer storingen als ervoor . Na lang bellen kwam het hoge woord er uit ze hadden ergens anders een stukje gerepareerd maar niet bij ons. Het is duur om die kabel te vervangen en daar moest toestemming voor komen. Ondertussen maar de monteur er opgezet omdat er bij ons omheen gedraait word. Nu zijn we 5 maanden verder en de enige die zich nog inzet is onze monteur . We zijn er een beetje moedeloos van heeft iemand een idee voor een oplossing ..?? #wanhopig

sylvesterb
Berichten: 5056
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Moedeloos van Ziggo

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Lisaschot schreef:Goedemorgen allemaal. Wij hebben een abbonoment bij ziggo en we hebben het idee dat we aardig in de kou worden gelaten. Sinds oktober 2016 hebben we al last van tv internet en telefoon storing. In januari werd het eindelijk erkend het probleem kabelschade. Dit zou gereapeerd worden na weken lang bellen met ziggo klachtenmanagment . De bam. Kregen we te horen het is gerepareerd. Die avond nog meer storingen als ervoor . Na lang bellen kwam het hoge woord er uit ze hadden ergens anders een stukje gerepareerd maar niet bij ons. Het is duur om die kabel te vervangen en daar moest toestemming voor komen. Ondertussen maar de monteur er opgezet omdat er bij ons omheen gedraait word. Nu zijn we 5 maanden verder en de enige die zich nog inzet is onze monteur . We zijn er een beetje moedeloos van heeft iemand een idee voor een oplossing ..?? #wanhopig
De enige oplossing is opzeggen en een andere aanbieder zoeken.

Via https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ kun je controleren welke snelheid er via DSL leverbaar is op jouw adres.

Hierna kun je een abonnement afsluiten bij elke DSL aanbieder (dat is dus eigenlijk elke andere aanbieder dan Ziggo).

Ziggowebteam
verified
Berichten: 93
Lid geworden op: 15 jun 2012 12:56
Contacteer:

Re: Moedeloos van Ziggo

Ongelezen bericht door Ziggowebteam »

Hoi Lisaschot (Lisa?),

Logisch dat je er moedeloos van wordt. Duidelijk niet de service die je wel van ons mag verwachten. Sorry! Het lijkt me goed dat we gaan zorgen voor duidelijkheid zodat je weet waar je aan toe bent. Daarnaast moet er nu ook snel een oplossing komen zodat je ongestoord kan genieten van onze diensten. Hier willen we jou graag mee helpen en daarvoor hebben we informatie van jou nodig. Stuur je ons via dit forum een privébericht met daarin jouw adres, klantnummer, 06-nummer en verwijzing naar dit topic? Dan pakken we het via die weg verder met je op en gaan we zorgen voor een nette afronding. Lijkt je dat een goed plan?

Groet,
Pim - Ziggo Webcare

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Moedeloos van Ziggo

Ongelezen bericht door Jetsertje »

sylvesterb schreef:De enige oplossing is opzeggen en een andere aanbieder zoeken.
De haat die je voor Ziggo hebt zit wel diep zeg.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Moedeloos van Ziggo

Ongelezen bericht door Frantic2 »

die dan ws gebruik maakt van dezelfde kapotte kabel.....

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Moedeloos van Ziggo

Ongelezen bericht door john18 »

Ik zou proberen nog geduld te tonen. Kijk of samen tot een oplossing kunt komen om b.v. gedeeltelijk of geheel je abonnement kosten terug te krijgen voor het niet leveren van overeenkomst.

stofzuigertje

Re: Moedeloos van Ziggo

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Nu ze lezen dat geheel NL mee leest mag je het Prive berichtje sturen......
Gewoon elke klager over ziggo dit even geven, zal wel erg druk worden daar als ze niet meer bellen maar via deze gaan mailen!

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Moedeloos van Ziggo

Ongelezen bericht door bprosman »

Na lang bellen kwam het hoge woord er uit ze hadden ergens anders een stukje gerepareerd maar niet bij ons. Het is duur om die kabel te vervangen en daar moest toestemming voor komen.
Vorig jaar een "verzopen" kabel gehad en Ziggo moet gewoon hun onderaannemer opdracht geven te meten waar de beschadiging zit, daar hebben ze apparatuur voor en kunnen dat heel nauwkeurig uitmeten. De onderaannemer graaft de kabel op , en repareert dezem daar hoeft niet de hele kabel voor vervangen te worden. Daar moet inderdaad bij de gemeente wel toestemming voor gevraagd worden (klic melding), dat duurt een dag of 3.

stofzuigertje

Re: Moedeloos van Ziggo

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als er een kabel stoorde even als Jehova Deur aan Deur gaan.
Als iedereen gaat klagen in jou straat moeten ze wel sneller actie ondernemen.

Als ze toegeven kabel en alle aangesloten buren klagen word het spoed.
1 klant maakt niet uit, maar vele telefoontjes en nauwelijks bereikbaar voor rest NL...
Dat werkt beter, gewoon vragen of iedereen gaat bellen en na enkele uren nogmaals of er al aan gewerkt word.

Als ze aan de telefoon gek worden word het een spoedklus want de rest van NL moet ook contact kunnen krijgen.
Zo werkt het bij vele bedrijven en ook bij Ziggo.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Moedeloos van Ziggo

Ongelezen bericht door bprosman »

Als ze toegeven kabel en alle aangesloten buren klagen word het spoed.
Als Ziggo opdracht geeft dit te laten repareren gaat dit ook redelijk rap hoor, binnen een week bij mij (incl 3 dagen klic).

Gesloten