Eind januari ontving ik van multikabel een schrijven om mijn losse telefoonabb, tv abb en internet abb om te zetten in een bundel. Ik betaalde voor voornoemde abbonementen een totaalprijs van rond de 85 euro.
Ik heb hierop contact opgenomen met de klantenservice om genoemde abonnemneten om te zetten naar een bundel met daarbij het aanbod om een digitale decoder gratis te ontvangen.
De medewerker van de klantenservice stond me vriendelijk te woord en wist mij te overtuigen om te kiezen voor een familybundel. Dit gezien het kostenplaatje en de vrijwel gelijkheid met de losse abonnementen die ik eerder had.
Nu, nog geen twee maanden verder heb ik het idee dat ik niet juist geinformeerd ben en niet juist geadviseerd. Met de kosten voor extra digitale zenders (die ik hiervoor ook al had) en de telefoonkosten kom ik 3 euro lager uit met de familybundel. Tot mijn grote verbazing hoor ik enkele dagen geleden van een vriend dat zij gekozen hebben voor de powerbundel en hierbij een samsung harddiscrecorder gratis ontvangen !! Een blik op de site van multikabel leert me dat deze actie loopt vanaf 5 februari, terwijl mijn bundel inging per 6 februari.
Het lijkt mij dan ook niet meer dan netjes dat multikabel mij dat aanbod ook gedaan zou hebben voor ingang van het abonnement, omdat ik recht had op deze keuze en een snelle berekening mij duidelijk maakte dat ik met de powerbundel slecht 4 euro duurder uit zou zijn dan mijn voorgaande losse abonnementen en tevens de gratis harddisc recorder had kunnen ontvangen.
Ik heb hierop contact gezocht met de klantenservice die niets voor me kon betekenen; hierop heb ik een klacht ingediend per mail bij multikabel die nu in behandeling is. Voorafgaand aan een eventuele reactie ben ik benieuwd of iemand hier ook ervaring mee heeft en wat de reactie cq oplossing was die multikabel aangeboden heeft.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Multikabel bundel
Re: Multikabel bundel
Denk niet dat er veel uit zal komen...
Inderdaad er was tot 29-02 een actie voor bestaande klanten, zoals u, want u had alle producten reeds.
Dan kreeg de klant een gratis decoder, zo te zien heeft u die gehad... zij hebben dus voldaan aan hun actie!
De bundel houdt in, abbokosten rtv, abbokosten i-net, abbokosten telefonie in 1... de bundel dus.
De gesprekskosten komen daar overheen.
Als u extra digitale zenders afneemt, betaald u dit er ook overheen, dit zijn extra kosten, die u dan zoals iedere klant betaald die extra digitale zenders afneemt.
Die decoder, was gratis klopt!
u betaald alleen € 15,- voor verzendkosten en smartcard, de decoder is dus gratis.
Die actie met gratis PVR is vanaf 04-02 ingegaan.
ALLEEN VOOR NIEUWE KLANTEN
OF
MENSEN DIE AL KLANT WAREN EN ALLEEN RTV HADDEN EN IN ACTIEPERIODE DE POWERBUNDEL NEMEN.
anders niet....
Dus u had alsnog geen aanspraak kunnen maken op die pvr aangezien u niet aan die gestelde actievoorwaarden voldoet.
Misschien kunt u vragen of u de pvr tegen een kleine betaling zou kunnen krijgen???
Het is maar een ideetje hoor.
Inderdaad er was tot 29-02 een actie voor bestaande klanten, zoals u, want u had alle producten reeds.
Dan kreeg de klant een gratis decoder, zo te zien heeft u die gehad... zij hebben dus voldaan aan hun actie!
De bundel houdt in, abbokosten rtv, abbokosten i-net, abbokosten telefonie in 1... de bundel dus.
De gesprekskosten komen daar overheen.
Als u extra digitale zenders afneemt, betaald u dit er ook overheen, dit zijn extra kosten, die u dan zoals iedere klant betaald die extra digitale zenders afneemt.
Die decoder, was gratis klopt!
u betaald alleen € 15,- voor verzendkosten en smartcard, de decoder is dus gratis.
Die actie met gratis PVR is vanaf 04-02 ingegaan.
ALLEEN VOOR NIEUWE KLANTEN
OF
MENSEN DIE AL KLANT WAREN EN ALLEEN RTV HADDEN EN IN ACTIEPERIODE DE POWERBUNDEL NEMEN.
anders niet....
Dus u had alsnog geen aanspraak kunnen maken op die pvr aangezien u niet aan die gestelde actievoorwaarden voldoet.
Misschien kunt u vragen of u de pvr tegen een kleine betaling zou kunnen krijgen???
Het is maar een ideetje hoor.